Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Węgorzewie
Węgorzewo, dnia 25.09.2024 r.
CeM-2024/3497/W1
I. Przedmiot zamówienia:
Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Węgorzewie”.
II. Charakterystyka przedmiotu prac
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo budowlanych w branżach budowlanej i sanitarnej, polegających na modernizacji wewnętrznej instalacji wodnej części wspólnych, na odcinku od wodomierza głównego do klatki schodowej i dalej do podłączenia z instalacjami lokalowymi. Zadanie obejmuje również wyniesienie wodomierzy lokalowych do klatki schodowej wraz z montażem rozdzielacza w skrzynce zabezpieczającej.
III. Zakres zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prace obejmujące:
- Odcięcie istniejącej wewnętrznej instalacji wodnej, za wodomierzem głównym, zlokalizowanym w posadzce lokalu użytkowego od strony ul. H. Sienkiewicza.
- Wyprowadzenie nowej instalacji z rur PE o średnicy 32mm do klatki schodowej, z przebiegiem od wodomierza głównego, pod sufitem korytarza lokalu użytkowego, przez ścianę przy schodach klatki schodowej i do lokalizacji rozdzielacza.
- Na klatce schodowej montaż rozdzielacza na 1 wejście o średnicy 32mm i 7 wyjść o średnicy 22mm. Rozdzielacz zabudować w skrzynce metalowej wraz z izolacją termiczną.
- Przeniesienie wodomierzy lokalowych do rozdzielacza i odtworzenie połączeń instalacji w lokalach po zdemontowanych wodomierzach.
- Wykonanie z rur PE średnicy 22mm połączenia wodomierzy przy rozdzielaczu z istniejącą instalacją lokalową.
- Montaż korków hydraulicznych na niewykorzystanych wyjściach z rozdzielacza.
- Rury instalacji należy zamontować wraz z otuliną termoizolacyjną.
- Odtworzenie i uzupełnienie elementów ścian po przeprowadzonych pracach.
- Uprzątnięcie placu robót.
IV. Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
- Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
- Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
- Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
- Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
- Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
- Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. w zakresie Wykonawcy oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
- Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
- Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
- Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
- Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
- Termin wykonania ww. zadania ustala się na 30 dni od dnia podpisania umowy.
- Prace wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień korzystania z lokali towarzyszących dla prowadzonych robót.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone
VII. Termin składania ofert: do 11.10.2024 (piątek), godz. 12:00.
VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
IX. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo, w terminie do dnia 11.10.2024 r. (piątek), godz. 12:00.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:
Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 ( w godz. 7:00-15:00),
Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 ( w godz. 7:00-15:00),