Nieruchomości

Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 25.09.2024 r.

CeM-2024/3497/W1    

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. Przedmiot zamówienia:

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą: Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Węgorzewie”.

II. Charakterystyka przedmiotu prac

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo budowlanych w branżach budowlanej i sanitarnej, polegających na modernizacji wewnętrznej instalacji wodnej części wspólnych, na odcinku od wodomierza głównego do klatki schodowej i dalej do podłączenia z instalacjami lokalowymi. Zadanie obejmuje również wyniesienie wodomierzy lokalowych do klatki schodowej wraz z montażem rozdzielacza w skrzynce zabezpieczającej.

III. Zakres zamówienia:

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prace obejmujące:

  1. Odcięcie istniejącej wewnętrznej instalacji wodnej, za wodomierzem głównym, zlokalizowanym w posadzce lokalu użytkowego od strony ul. H. Sienkiewicza.
  2. Wyprowadzenie nowej instalacji z rur PE o średnicy 32mm do klatki schodowej, z przebiegiem od wodomierza głównego, pod sufitem korytarza lokalu użytkowego, przez ścianę przy schodach klatki schodowej i do lokalizacji rozdzielacza.
  3. Na klatce schodowej montaż rozdzielacza na 1 wejście o średnicy 32mm i 7 wyjść o średnicy 22mm. Rozdzielacz zabudować w skrzynce metalowej wraz z izolacją termiczną.
  4. Przeniesienie wodomierzy lokalowych do rozdzielacza i odtworzenie połączeń instalacji w lokalach po zdemontowanych wodomierzach.
  5. Wykonanie z rur PE średnicy 22mm połączenia wodomierzy przy rozdzielaczu z istniejącą instalacją lokalową.
  6. Montaż korków hydraulicznych na niewykorzystanych wyjściach z rozdzielacza.
  7. Rury instalacji należy zamontować wraz z otuliną termoizolacyjną.
  8. Odtworzenie i uzupełnienie elementów ścian po przeprowadzonych pracach.
  9. Uprzątnięcie placu robót.

 

IV. Postanowienia ogólne

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
  2. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  2. Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
  3. Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  4. Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
  5. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  7. Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
  8. Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. w zakresie Wykonawcy oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
  9. Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
  10. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
  11. Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
  12. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
  13. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
  14. Termin wykonania ww. zadania ustala się na 30 dni od dnia podpisania umowy.
  15. Prace wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień korzystania z lokali towarzyszących dla prowadzonych robót.

 

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  7. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone

VII. Termin składania ofert: do 11.10.2024 (piątek), godz. 12:00.

VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo, w terminie do dnia 11.10.2024 r. (piątek), godz. 12:00.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 ( w godz. 7:00-15:00),

Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 ( w godz. 7:00-15:00),

XI. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Wzór umowy – zał. nr 2

Informujemy, że termin składania ofert został wydłużony do dnia 18.10.2024 r. do godz. 12:00.

Aktualności