Nieruchomości

Realizacja prac remontowo‑budowlanych w ramach adaptacji na cele mieszkaniowe części budynku pod adresem Węgielsztyn 45, gm. Węgorzewo

Węgorzewo, dnia 22.11.2021 r.

CeM-2021/33/W31                                   

                                                                      

Zapytanie ofertowe

Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. w Węgorzewie, jako Administrator Zasobów komunalnych Gminy Węgorzewo, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 na zadanie pn. „Realizacja prac remontowo‑budowlanych w ramach adaptacji na cele mieszkaniowe części budynku pod adresem Węgielsztyn 45, gm. Węgorzewo”, w przedmiocie:

 

I. Przedmiot zapytania

  1. Wykonanie prac remontowo budowlanych branż budowlanej, elektrycznej i sanitarnej zgodnie z dokumentacją projektową* stanowiącą załącznik nr 1** niniejszego zapytania.
  2. Prowadzenie prac zgodnie z decyzją nr 257/2021 z dn. 2.11.2021 r. Starostwa powiatowego w Węgorzewie, stanowiącej załącznik nr 2 niniejszego zapytania.

*Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1, zawiera wyposażenie lokalu, które nie stanowi przedmiotu zamówienia.

**Załącznik nr 1 stanowi część kompletnej dokumentacji projektowej. Kompletna  dokumentacja jest możliwa do wglądu w siedzibie Administratora.

II. Oferent powinien dokonać

  1. Przeprowadzenia oględzin budynku oraz uwzględnienia w oferowanej cenie dodatkowych koniecznych do wykonania elementów niezbędnych do realizacji przedmiotu zapytania.
  2. Zapoznania się w całości z załącznikami zapytania.
  3. W przypadku konieczności wykonania innych niezbędnych prac wynikających z przeprowadzonej wizji na budynku – opisu prac w oferowanej kwocie w postaci dodatkowego załącznika, z wyszczególnieniem kosztu tych prac.

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  5. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dniu).
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia, wyłącznie jednej z części ujętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Przedkładając ofertę w zakresie Wykonawcy jest uwzględnienie wszelkich niezbędnych kosztów mających na celu zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
  2. Przedmiot zadania Wykonawca wykona własnym staraniem z zastosowaniem materiałów spełniających obowiązujące normy mające odniesienie w realizacji zadania.
  3. Prowadzenie robót z zachowaniem szczególnej ostrożności w zakresie osób trzecich oraz mienia.
  4. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  5. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  7. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Oferta – Realizacja prac remontowo‑budowlanych w ramach adaptacji na cele mieszkaniowe części budynku pod adresem Węgielsztyn 45, gm. Węgorzewo”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  8. Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

VI. Termin składania ofert: do 25 listopad 2021 r. (czwartek), godz. 1200

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 25 listopada 2021 r. (czwartek) do godz. 1200.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

  1. Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn. – pt., w godz. 800-1500).

X. Załączniki

  1. Dokumentacja projektowa – zał. nr 1,
  2. Decyzja nr 257/2021 z dn. 2.11.2021 r. – zał. nr 2,
  3. Formularz ofertowy – zał. nr 3,
  4. Projekt umowy – zał. nr 4.

Zapytanie + załączniki

Aktualności