Nieruchomości

Realizacja zaleceń z przeglądów instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej

Węgorzewo, dnia 31.05.2021 r.

CeM-2021/1737/W

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Realizacja zaleceń z przeglądów instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej”.

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:

  1. Remontu instalacji elektrycznej lokali i budynków zgodnie z zaleceniami z protokołów z przeglądów instalacji elektrycznej,
  2. Sporządzenie i przekazanie dokumentacji pomiarowej po realizacji prac.

II. Zakres zamówienia:

  1. Zamówienie obejmuje:
    • Przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych w zakresie instalacji elektrycznej, zgodnie do zaleceń z przeglądów tych instalacji,
    • Prace remontowo-budowlane w przypadku zaistnienia konieczności ingerencji w ściany, tynki i inne struktury budynku, obejmują uzupełnienie powstałych w wyniku prac ubytków materiałem właściwym do stosowania.
    • Dokonanie oględzin stanu technicznego elementów instalacji elektrycznej, tj. włączników, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych, rozdzielni, zabezpieczeń oraz dołączenie notatki w przypadku stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi przepisami,
    • Wykonanie obowiązujących badań i sprawdzeń dotyczących prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia oraz poświadczonych przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami,
    • Dostarczenie dokumentacji pomiarowej do siedziby Zamawiającego w formie papierowej oraz na nośniku CD w formacie .PDF.
  2. Lokalizację prac stanowi Zasób Komunalny Gminy Węgorzewo tj. budynki i lokale stanowiące własność Gminy Węgorzewo wskazane w załączniku nr 1. Poszczególne prace należy przeprowadzić w miejscach wskazanych w protokołach.
  3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z:
  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.),
  • Normą PN-IEC 60364 – instalacje elektryczne w obiektach budowlanych,
  • Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.
  1. Termin wykonania usługi60 dni od dnia podpisania umowy. W terminie należy zrealizować całość przedmiotu zamówienia.
  2. Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana na podstawie faktury w terminie 14 dni po wykonaniu całości zamówienia. O fakturę do Wykonawcy zwróci się Zamawiający korespondencją elektroniczną, po zapoznaniu się z przedłożoną dokumentacją i stwierdzeniu braku nieścisłości.
  3. Szczegółowe dane do wystawienia faktur zostaną dostarczone Wykonawcy wraz umową na przeprowadzenie ww. prac.

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej oraz zapoznania się z dokumentacją pomiarową z poprzednich przeglądów instalacji elektrycznych w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
    • dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia w tym zakresie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    • zaświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert.
  3. Kopie dokumentów opisane w ust. 2 należy przedłożyć wraz ze złożeniem oferty.

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferty na wykonanie przeglądów powinny być umieszczone w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta główna z napisem Realizacja zaleceń z przeglądów instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej”.
  2. Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert, lub nie spełniającej wymogów jej złożenia.
  3. Oferta winna być złożona zgodnie z załączonymi załącznikami tj.:
  • Załącznik nr 2 – formularz ofertowy na wykonanie przeglądów budynków.
  1. Oferta/-y musi/szą być podpisana/-e przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  3. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  4. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

VI. Termin składania ofert: do 25 czerwca 2021 r. (piątek) godz. 1200

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy Nieruchomości – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 25 czerwca 2021 r. (piątek) do godz. 1200.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Patryk Kobielski, tel. 87 427 59 36 (pn.-pt. w godz. 700-1500).

Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn.-pt. w godz. 700-1500).

Wykaz załączników:

  1. Załącznik nr 1 – zestawienie zaleceń
  2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy,
  3. Załącznik nr 3 – wzór umowy.

Aktualności