Realizacja zaleceń z przeglądów instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej
Węgorzewo, dnia 31.05.2021 r.
CeM-2021/1737/W
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Realizacja zaleceń z przeglądów instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej”.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
- Remontu instalacji elektrycznej lokali i budynków zgodnie z zaleceniami z protokołów z przeglądów instalacji elektrycznej,
- Sporządzenie i przekazanie dokumentacji pomiarowej po realizacji prac.
II. Zakres zamówienia:
- Zamówienie obejmuje:
- Przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych w zakresie instalacji elektrycznej, zgodnie do zaleceń z przeglądów tych instalacji,
- Prace remontowo-budowlane w przypadku zaistnienia konieczności ingerencji w ściany, tynki i inne struktury budynku, obejmują uzupełnienie powstałych w wyniku prac ubytków materiałem właściwym do stosowania.
- Dokonanie oględzin stanu technicznego elementów instalacji elektrycznej, tj. włączników, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych, rozdzielni, zabezpieczeń oraz dołączenie notatki w przypadku stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi przepisami,
- Wykonanie obowiązujących badań i sprawdzeń dotyczących prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia oraz poświadczonych przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami,
- Dostarczenie dokumentacji pomiarowej do siedziby Zamawiającego w formie papierowej oraz na nośniku CD w formacie .PDF.
- Lokalizację prac stanowi Zasób Komunalny Gminy Węgorzewo tj. budynki i lokale stanowiące własność Gminy Węgorzewo wskazane w załączniku nr 1. Poszczególne prace należy przeprowadzić w miejscach wskazanych w protokołach.
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z:
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.),
- Normą PN-IEC 60364 – instalacje elektryczne w obiektach budowlanych,
- Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.
- Termin wykonania usługi – 60 dni od dnia podpisania umowy. W terminie należy zrealizować całość przedmiotu zamówienia.
- Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana na podstawie faktury w terminie 14 dni po wykonaniu całości zamówienia. O fakturę do Wykonawcy zwróci się Zamawiający korespondencją elektroniczną, po zapoznaniu się z przedłożoną dokumentacją i stwierdzeniu braku nieścisłości.
- Szczegółowe dane do wystawienia faktur zostaną dostarczone Wykonawcy wraz umową na przeprowadzenie ww. prac.
III. Postanowienia ogólne
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej oraz zapoznania się z dokumentacją pomiarową z poprzednich przeglądów instalacji elektrycznych w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.
- Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia w tym zakresie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- zaświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert.
- Kopie dokumentów opisane w ust. 2 należy przedłożyć wraz ze złożeniem oferty.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferty na wykonanie przeglądów powinny być umieszczone w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta główna z napisem „Realizacja zaleceń z przeglądów instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej”.
- Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert, lub nie spełniającej wymogów jej złożenia.
- Oferta winna być złożona zgodnie z załączonymi załącznikami tj.:
- Załącznik nr 2 – formularz ofertowy na wykonanie przeglądów budynków.
- Oferta/-y musi/szą być podpisana/-e przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Termin składania ofert: do 25 czerwca 2021 r. (piątek) godz. 1200
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy Nieruchomości – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 25 czerwca 2021 r. (piątek) do godz. 1200.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Patryk Kobielski, tel. 87 427 59 36 (pn.-pt. w godz. 700-1500).
Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn.-pt. w godz. 700-1500).
Wykaz załączników: