Nieruchomości

Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II 2 w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 9 kwietnia 2021 r.

CeM- 2021/1274/W

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320).

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II 2 w Węgorzewie”.

 

II. Opis przedmiotu Zamówienia

  1. Remont 30 sztuk balkonów
    • zbicie płytek gresowych
    • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w tradycyjny sposób dwie warstwy papy z wywinięciem warstwy izolacji (np. papy) na ścianę lub montaż taśmy uszczelniającej,
    • wykonanie nowej posadzki, tynkiem na zaprawie cementowej
      z zachowaniem odpowiednich spadków tj. około 1,5 % na zewnątrz budynku (warstwa wyrównawcza),
    • ułożenie nowej terakoty mrozoodpornej (glazura balkonowa jednakowa we wszystkich balkonach po wcześniejszym uzgodnieniu wzoru płytki
      z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej).
    • wymiana na nowe obróbek blacharskich balkonu (obróbka blacharska balkonów kolorystyka do uzgodnienia z ZWM).
    • Uzupełnienie szkleń przegród balkonowych wraz z konserwacją elementów metalowych
    • Konserwacja elementów metalowych balustrad balkonowych oraz wymiana odeskowania lub inna propozycja wypełnienia balustrad balkonowych zaproponowana przez Oferenta (do uzgodnienia).
  2. Elewacja budynku:
    • malowanie elewacji farbami silikonowymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża pod malowanie (tj. czyszczenie, gruntowanie itp.)
    • uzupełnienie ubytków struktury elewacji po wcześniejszym odpowiednim przygotowaniu podłoża (ubytki tynku przy II klatce schodowej itp.),
    • zabezpieczenie okien, drzwi, obróbek blacharskich przed pobrudzeniem podczas wykonywania ww. prac.
    • zainstalowanie listwy osłonowej przerwy dylatacyjnej na budynku,
    • wypoziomowanie zapadniętych fragmentów opaski oraz uzupełnienie opaski wokół budynku po uprzednio wcześniejszym przygotowaniu podłoża.
  3. Murki zewnętrzne:
    • usunięcie starego tynku dekoracyjnego,
    • przygotowanie podłoża (usunięcie pęknięć, tynkowanie w miejscach wymagających – zwłaszcza przy drugiej  klatce),
    • gruntowanie podłoża –  gruntem szczepnym,
    • położenie nowego tynku dekoracyjnego (kamyczek).
  4. Barierki:
    • usunięcie starej farby z barierek,
    • pomalowanie farbą podkładową,
    • pomalowanie farbą olejna.
  5. Obróbki blacharskie:
    • Wymiana rynien i rur spustowych na nowe powlekane,
    • Zweryfikowanie szczelności obróbek blacharskich dotyczących okien połaciowych wraz z ich naprawą lub wymianą na nowe (na powlekane).

 

Uwaga! Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert wariantowych. Warianty dotycząc praz związanych z elewacją budynku.
  5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
  6. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na budynku oraz na poszczególnych balkonach w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wybranych przez siebie prac/ zdań.
  8. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego odbioru robót budowlanych i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dni)

 

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do uzgodnienia z Zamawiającym.

 

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Zamawiający oczekuje, że cena ofertowa zostanie przedstawiona
    zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 1.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II 2 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem.
  9. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

 

VI. Termin składania ofert: do 23 kwietnia 2021 (piątek), godz. 1100

 

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się przed wejściem do budynku Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. (piątek) do godz. 1100.

 

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44 (w godz. 800-1400).
  • Patryk Kobielski, tel. 87 427 59 36 (w godz. 800-1400).

 

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Projekt umowy – zał. nr 2
  3. Zapytanie ofertowe

 

Aktualności