Nieruchomości

Remont dachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Kraszewskiego 5 w Węgorzewie

 Węgorzewo, dnia 25 listopada 2019 r.

CeM-2019/3149/W4

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu: „Remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Kraszewskiego 5 w Węgorzewie”.

 

II. Zakres zamówienia:

  • Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z: dachówki, odeskowania oraz obróbek blacharskich,
  • Montaż nowych łat i deskowania dachu – wszystkie elementy impregnowane przeciw korozji biologicznej i przeciwogniowo,
  • Wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (konstrukcja dachu bez zmian) – kolorystyka zbliżona do istniejącej,
  • Wymiana obróbek blacharskich pokrycia dachowego wraz z rynnami na obróbkę
    z blachy ocynkowanej,
  • Tynkowanie i malowanie kominów,
  • Docieplenie dachu wełną mineralną grubości nr 18.
  • Zamawiający w celach poglądowych oraz określenia zakresu prac udostępnia obmiar – załącznik nr 3.

 

UWAGA! Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym!

 

III. Warunki realizacji robót

  1. Roboty prowadzone będą zgodnie z zapytaniem cenowym oraz wytycznymi Zamawiającego.
  2. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji.
  3. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót rozbiórkowych
    i budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa  i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47 poz.401).
  4. Wykonawca, jako wytwórca pozostałych odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz. U. t.j. z 2018 r. poz. 992, 1000, 1479,1544, 1564, 1592.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 672 z późn. zm.).
  5. Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:
    • organizacja i zagospodarowanie terenu budowy wraz z zapleczem budowy
      w tym znalezienie terenu pod zaplecze,
    • zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
    • nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
    • utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót,
    • koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy),
    • prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
    • uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów,
    • wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,
    • natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
    • w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi instalacjami należy zachować normatywne odległości, prace prowadzić z zachowaniem odpowiedniej ostrożności,
    • demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
  6. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność, wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wybudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, ponadto:
    • oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną Państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi,
    • znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklaracje zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta,
    • wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym.
  7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w zapytaniu cenowym oraz wytycznymi zamawiającego.
  8. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski jeśli będzie konieczny.
  9. Materiały odzyskane po rozbiórce obiektów tymczasowych – np. zasilenie terenu budowy, organizacja ruchu zastępczego, itp. – są własnością wykonawcy. Kalkulując cenę oferty należy uwzględnić odzysk materiałów wbudowanych na okres czasowy.
  10. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych dla pracowników.
  11. Teren wykonywanych robót musi być odpowiednio ogrodzony i zaopatrzony
    w tablice ostrzegawcze, aby nie było możliwe wkroczenie na ten teren osób nieupoważnionych.
  12. Wszystkie przejścia i przejazdy pozostające w zasięgu prowadzonych robót powinny być w sposób odpowiedni zabezpieczone. W szczególności należy wytyczyć
    i wyraźnie oznakować tymczasowe drogi okrężne (obejścia i objazdy).
  13. Koszty zużycia energii elektrycznej i wody niezbędnych do realizacji prac pokrywa Wykonawca na podstawie odczytu podlicznika. Montaż podlicznika leży po stronie Wykonawcy.

 

IV. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
  5. Oferta powinna być sporządzona w oparciu o samodzielnie wykonany przedmiar robót.
  6. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  7. Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.

 

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Prace powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną oraz odpowiednimi pozwoleniami – dokumenty do udostępnienia dla Wykonawcy w siedzibie Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej.
  3. Zaakceptowanie warunków umowy poprzez parafowanie każdej ze stron umowy.
  4. Termin wykonania zamówienia: do 10.2020 r.
  5. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kosztorysu ofertowego oraz aktualnej polisy ubezpieczeniowej firmy.

 

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem
    i złożeniem oferty.
  7. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność,
    z napisem: „OFERTA – Remont dachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy
    Kraszewskiego 5 w Węgorzewie”.
    Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  8. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

 

VII. Termin składania ofert: do 16 grudnia 2019 r. (poniedziałek), godz. 1100

 

VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy –
Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 16 grudnia 2019 r. (poniedziałek) do godz. 1100.

 

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Magdalena Siołkowska tel. 87 427 59 44 (w godz. 800-1400).

 

XI. Załączniki

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  3. Projekt umowy – zał. nr 2
  4. Obmiar – załącznik nr 3

Aktualności