Nieruchomości

Remont klatki schodowej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 17 A w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 26 marca 2021 r.

CeM-2021/824/W2

ZAPYTANIE OFERTOWE 

Postępowanie  niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320.).

 

I. Przedmiot zamówienia:

„Remont klatki schodowej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 17 A w Węgorzewie”.

 

II. Zakres zamówienia obejmuję:

  1. skucie betonowego spocznika przed wejściem do klatki (na zewnątrz budynku) oraz wykonanie podestu z kostki betonowej z montażem wycieraczki zewnętrznej metalowej ocynkowanej w systemowej skrzynce (odstojniku)
  2. zdzieranie farb ścian i sufitów
  3. wkuwanie przewodów pod tynki lub montaż w korytkach (w przypadku braku możliwości wkucia)
  4. skucie brudników (cokolików) betonowych
  5. skucie posadzki lastryko przy drzwiach zewnętrznych wraz z wykonaniem wylewki
  6. ścięcie trepów z lastryko wzdłuż krawędzi biegów schodowych
  7. zlicowanie schodów z krawędzią trepów
  8. wykonanie gładzi na ścianach i sufitach
  9. wykonanie lamperii farbami olejnymi wysokości ok. 150cm
  10. gruntowanie ścian i sufitów oraz wykonanie dwukrotnej malatury farbami emulsyjnymi ścian nad lamperia i sufitów
  11. wykonanie malatury olejnej drzwi wewnętrznych (prócz drzwi do piwnicy)
  12. zakup i montaż do ściany drabiny stalowej do wyłazu dachowego z wykonaniem malatury olejnej ściany na jej szerokości
  13. demontaż deskowania ścian wyłazu dachowego z wykonaniem okładziny z płyt gipsowo-kartonowych z pomalowaniem farbami olejnymi
  14. pomalowanie farbami olejnymi rur instalacyjnych, poręczy i balustrad
  15. wymiana nakładek pcv poręczy schodów
  16. wykonanie okładziny posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami
  17. zabezpieczenie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej.

 

UWAGA! Dobór wszelkiej kolorystki stosowanych materiałów (tj. farb, tynków) w uzgodnieniu z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy lub przygotowania zlecenia.
  4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
  5. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ( U. z 2020 r. poz. 1740, 2320.) Na czynności podejmowane przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
  6. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  7. Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.
  8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  9. Oferta winna być sporządzona w oparciu o samodzielnie wykonany przedmiar robót.
  10. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

 

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2021 r. od daty podpisania umowy.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na wykonanie zadania w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  4. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej firmy.

 

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  7. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Modernizacja klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 17 A w Węgorzewie”.
  8. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  9. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

 

VI. Termin składania ofert: do 7 kwietnia 2021 r. (środa), do godz. 1100

 

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w skrzynce korespondencyjnej Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych (umieszczonej przed wejściem do budynku) – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 7 kwietnia 2021 r. (środa), do godz. 1100

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

  • Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 34 (w godz. 800-1400).
  • Patryk Kobielski, tel. 87 427 59 36 (w godz. 800-1400).

 

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Projekt umowy – zał. nr 2
  3. Zapytanie ofertowe

Aktualności