Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach Gminy Węgorzewo
Węgorzewo, dnia 18 listopada 2021 r.
CeM-2021/4079/W1
ZAPYTANIE OFERTOWE
Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 EURO na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach Gminy Węgorzewo”
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: wykonaniu badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letni przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej budynków lub lokali mieszkalnych budynków
II. Zakres zamówienia:
- Zamówienie obejmuje wykonanie: 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków Gminy Węgorzewo poprzez:
- Oględziny instalacji elektrycznej i odgromowej.
- Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie.
- Badanie rezystancji izolacji obwodów.
- Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów.
Powyższy przegląd należy przeprowadzić w:
- część wspólna budynku (dotyczy tylko całych budynków) – klatki schodowe, piwnice, instalacja odgromowa, instalacja oświetleniowa,
- w każdym lokalu mieszkalnym,
- w lokalach użytkowych – jeśli występują.
- Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej i odgromowej) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane) – wraz z potwierdzeniem wykonania przeglądów w lokalach.
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z:
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj ( U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234, 282, 784, 1986.),
- Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.
- Termin wykonania usługi – od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2021 r. (dzień zakończenia przeglądów i spisania protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych).
- Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 14 dni po wykonaniu całości zamówienia, dostarczenia kompletnych protokołów oraz wystawieniu i dostarczeniu faktur za wykonane czynności kontrolne.
- Szczegółowe dane do wystawienia faktur zostaną dostarczone Wykonawcy wraz umową na przeprowadzenie ww. przeglądów.
III. Postanowienia ogólne
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.
- Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia w tym zakresie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające jej przynależność do izby oraz posiadanego wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferty na wykonanie przeglądów powinny być umieszczone w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta główna z napisem „Oferta na wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej budynków i lokali Gminy Węgorzewo”.
- Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferta winna być złożona zgodnie z załączonymi załącznikami tj.:
- Oferta/-y musi/szą być podpisana/-e przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Termin składania ofert: do 03.12.2021 r. (piątek), godz. 1100
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie lub skrzynce korespondencyjnej umieszczonej przed wejściem do siedziby Zarządcy Nieruchomości – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 3 grudnia 2021 r. (piątek) do godz. 1100.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest:
Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44,
Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35
Wykaz załączników: