Nieruchomości

Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Szpitalna 5 w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 5 maja 2023 r.

CeM-2023/1684/W1

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, 2337, 2339, z 2023 r. poz. 326).

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi budowlane polegające na: „Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Szpitalna 5 w Węgorzewie”.

II. Zakres zamówienia:

  • Remont 4 szt. balkonów przynależnych obejmuje wykonanie następujących prac:
  1. Wszystkie prace przygotowawcze i zabezpieczające przed przystąpieniem do wykonywania właściwych prac.
  2. Skucie posadzki wraz płytkami gresowymi,
  3. Odpowiednie przygotowanie podłoża przed wykonaniem posadzki (m.in. gruntowanie),
  4. Wykonanie pierwszej warstwy posadzki z zachowaniem odpowiednich spadków tj. około 1,5 % na zewnątrz budynku (warstwa wyrównawcza),
  5. Wykonanie izolacji balkonu obejmującej nałożenie płynnej izolacji przeciwwilgociowej lub w tradycyjny sposób dwie warstwy papy z wywinięciem warstwy izolacji (np. papy) na ścianę lub montaż taśmy uszczelniającej;
  6. Wykonanie drugiej warstwy wylewki tzw. warstwy dociskowej wraz z zatopieniem siatki w wylewce.
  7. Wykonanie okładziny z płytek gresowych mrozoodpornych.
  8. Montaż obróbki blacharskiej na zewnętrznym boku (równoległym do ściany) tak, aby spływająca woda została odprowadzona bez podciekania pod spód płyty balkonowej. Mogą to być kapinosy lub profile aluminiowe z okapnikiem.
  9. Przygotowanie podłoża i dwukrotne odmalowanie stropu balkonowego od dołu.
  10. Remont schodów zewnętrznych tj. wyrównanie nierówności poprzez przełożenie zapadniętej kostki na schodach i ciągu pieszym oraz uzupełnienie tynków murków oporowych schodów zewnętrznych prowadzących do lokali mieszkalnych.

UWAGA! Dobór wszelkiej kolorystki stosowanych materiałów do uzgodnieniaz Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej budynku, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  5. Rozliczenie za wykonane prace budowlane, zostanie dokonane na postawie złożonej oferty cenowej oraz kosztorysu ofertowego – sporządzonego na wniosek Zamawiającego, tj. załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
  6. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego odbioru robót budowlanych i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dni)

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy/zlecenia.

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Zamawiający oczekuje, że oferowana cena realizacji zadania zawiera wszystkie koszty wykonania z tym związanych prac budowlanych tj. uwzględnia koszty robocizny i innych dodatkowych kosztów i nakładów z kosztami zakupu materiałów i zastosowanego przy zleceniu sprzętu.
  3. Zamawiający oczekuję, że oferowana cena zostanie przedstawiona zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 1. tj.: w dwóch wariantach. Zamawiający, może zrezygnować z realizacji poszczególnych wariantów, na co oferent wyraża zgodę.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  6. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  9. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Szpitalna 5 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem .
  10. Oferty można składać również w formie elektronicznej – na dołączonym druku, za pośrednictwem skrzynki e-mail na adres cem@cem.wegorzewo.pl.
  11. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

VI. Termin składania ofert: do 31.05.2023 r. (piątek), godz. 1100

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie lub do skrzynki korespondencyjnej umieszczonej przed wejściem do budynku Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 31.05.2023 r. (piątek) do godz. 11.00.


Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Dopuszcza się składanie ofert w wersji elektronicznej.

IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44.
  • Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33.

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Projekt umowy – zał. nr 2

 

Aktualności