Wymiana instalacji elektrycznych: WLZ, GTR, oświetlenia klatek schodowych, piwnic, poddasza w budynku przy ul. Jaracza 4
Węgorzewo, dnia 1 lutego 2019 r.
CeM-2017/3250/W7
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Przedmiot zamówienia:
Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Wymiana instalacji elektrycznych: WLZ, GTR, oświetlenia klatek schodowych, piwnic, poddasza w budynku przy ul. Jaracza 4”
II. Zakres zamówienia:
- Budowa i montaż GTR budynku – lokalizacja zgodnie z projektem,
- Wykonanie głównego WLZ od złącza do GTR,
- Montaż nowych WLZ mieszkaniowych do GTR do poszczególnych lokali – zgodnie z projektem,
- Przeniesienie liczników energii elektrycznej do GTR,
- Podłączenie instalacji mieszkaniowych do WLZ mieszkaniowego,
- Wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej klatek schodowych, wraz z montażem źródeł światła typu LED zgodnie z projektem,
- Wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej piwnic i strychu wraz z montażem źródeł światła typu LED zgodnie z projektem,
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na oprawy zewnętrzne stylizowane zgodnie z projektem,
- Montaż instalacji jednego wyłącznika przeciwpożarowego z trzema przyciskami wyzwalającymi, lokalizacja przycisku- zgodnie z projektem
- Demontaż starej instalacji elektrycznej w zakresie powyżej (trwałe odłączenie),
- Zaprawienie bruzd po położeniu przewodów wraz ze szpachlowaniem i odmalowaniem w kolorze ścian.
- Wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie wykonanych robót, w tym ochrony przezpiwporażeniowej oraz natężania oświetlenia nowych źródeł światła.
- Sporządzenie niezbędnej dokumentacji, dla lokali zasilanych z PKP Energetyka, w celu zmiany dostawcy energii elektrycznej (z PKP Energetyka na PGE Dystrybucja).
- Dokonanie wszelkich formalności w zakresie rozwiązania umów z PKP Energetyka – do momentu zawarcia przez Najemców nowych umów z PGE Dystrybucja.
- Po zmianie Dostawcy energii elektrycznej, należy wykonać trwałe odłączenia budynku od złącza należącego do PKP Energetyka.
- Zgłosić do PGE zaplombowanie liczników energii elektrycznej (koszt oplombowania pokrywa Wykonawca).
UWAGA! Wykonanie zakresu zamówienia musi być zgodne z opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskanymi pozwoleniami.
III. Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyn,
- Szczegółowy zakres wynika z dokumentacji projektowej wykonania instalacji elektrycznej, która dostępna jest do wglądu w siedzibie Administratora Zasobów komunalnych tj. Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o.
- Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia oraz wglądu do dokumentacji technicznej powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
- Kierowanie robotami budowlanymi, przez osoby posiadające kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (pozwolenie konserwatorskie do wglądu w siedzibie Administratora Zasobów komunalnych tj. Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o.
- Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP oraz pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 233/2017 z dnia 31.05.2017 r.
- Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
- Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
- Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. we własnym zakresie oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
- Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
- Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
- Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt organizacji miejsca zaplecza socjalno-technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
- Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, miejsca rozbiórki.
- Wykonywanie prac instalacyjnych nie może powodować przerw w dostawie energii elektrycznej do lokali nie dłużej niż do 8h.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
- Termin wykonania ww. zadania ustala się na 30.09.2019 r.
CPV: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Wymiana instalacji elektrycznych: WLZ, GTR, oświetlenia klatek schodowych, piwnic, poddasza w budynku przy ul. Jaracza 4”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone
VI. Termin składania ofert: do 25 lutego 2019 r. (poniedziałek), godz. 9.00.
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 25 lutego 2019 r. (poniedziałek) do godz. 9.00.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
IX Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44 (w godz. 700-1500).
Justyna Piszczatowska, tel. . 87 427 59 36 (w godz. 700-1500).
X. Załączniki