Nieruchomości

Wymiana instalacji elektrycznych: WLZ, GTR, oświetlenia klatek schodowych, piwnic, poddasza w budynku przy ul. Jaracza 4

 Węgorzewo, dnia 1 lutego 2019 r.

CeM-2017/3250/W7

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. Przedmiot zamówienia:

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO na wykonanie zamówienia pod nazwą: Wymiana instalacji elektrycznych: WLZ, GTR, oświetlenia klatek schodowych, piwnic, poddasza w budynku przy ul. Jaracza 4”

II. Zakres zamówienia:

  1. Budowa i montaż GTR budynku – lokalizacja zgodnie z projektem,
  2. Wykonanie głównego WLZ od złącza do GTR,
  3. Montaż nowych WLZ mieszkaniowych do GTR do poszczególnych lokali – zgodnie z projektem,
  4. Przeniesienie liczników energii elektrycznej do GTR,
  5. Podłączenie instalacji mieszkaniowych do WLZ mieszkaniowego,
  6. Wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej klatek schodowych, wraz z montażem źródeł światła typu LED zgodnie z projektem,
  7. Wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej piwnic i strychu wraz z montażem źródeł światła typu LED zgodnie z projektem,
  8. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na oprawy zewnętrzne stylizowane zgodnie z projektem,
  9. Montaż instalacji jednego wyłącznika przeciwpożarowego z trzema przyciskami wyzwalającymi, lokalizacja przycisku- zgodnie z projektem
  10. Demontaż starej instalacji elektrycznej w zakresie powyżej (trwałe odłączenie),
  11. Zaprawienie bruzd po położeniu przewodów wraz ze szpachlowaniem i odmalowaniem w kolorze ścian.
  12. Wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie wykonanych robót, w tym ochrony przezpiwporażeniowej oraz natężania oświetlenia nowych źródeł światła.
  13. Sporządzenie niezbędnej dokumentacji, dla lokali zasilanych z PKP Energetyka, w celu zmiany dostawcy energii elektrycznej (z PKP Energetyka na PGE Dystrybucja).
  14. Dokonanie wszelkich formalności w zakresie rozwiązania umów z PKP Energetyka – do momentu zawarcia przez Najemców nowych umów z PGE Dystrybucja.
  15. Po zmianie Dostawcy energii elektrycznej, należy wykonać trwałe odłączenia budynku od złącza należącego do PKP Energetyka.
  16. Zgłosić do PGE zaplombowanie liczników energii elektrycznej (koszt oplombowania pokrywa Wykonawca).

UWAGA! Wykonanie zakresu zamówienia musi być zgodne z opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskanymi pozwoleniami.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyn,
  2. Szczegółowy zakres wynika z dokumentacji projektowej wykonania instalacji elektrycznej, która dostępna jest do wglądu w siedzibie Administratora Zasobów komunalnych tj. Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o.
  3. Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia oraz wglądu do dokumentacji technicznej powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  2. Kierowanie robotami budowlanymi, przez osoby posiadające kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (pozwolenie konserwatorskie do wglądu w siedzibie Administratora Zasobów komunalnych tj. Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o.
  3. Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP oraz pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 233/2017 z dnia 31.05.2017 r.
  4. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  6. Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
  7. Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. we własnym zakresie oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
  8. Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
  9. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
  10. Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt organizacji miejsca zaplecza socjalno-technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
  11. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, miejsca rozbiórki.
  12. Wykonywanie prac instalacyjnych nie może powodować przerw w dostawie energii elektrycznej do lokali nie dłużej niż do 8h.
  13. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
  14. Termin wykonania ww. zadania ustala się na 30.09.2019 r.

CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  7. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Wymiana instalacji elektrycznych: WLZ, GTR, oświetlenia klatek schodowych, piwnic, poddasza w budynku przy ul. Jaracza 4”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  8. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone

VI. Termin składania ofert: do 25 lutego 2019 r. (poniedziałek), godz. 9.00.

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia  25 lutego 2019 r. (poniedziałek) do godz. 9.00.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

IX Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44 (w godz. 700-1500).

Justyna Piszczatowska, tel. . 87 427 59 36  (w godz. 700-1500).

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Wzór umowy – zał. nr 2
  3. Zapytanie ofertowe – elektryka Jaracza 4

 

Zestawienie ofert cenowych

Aktualności