Wymiana nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie
CeM-2020/2085/W1
Węgorzewo, dnia 14 lipca 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie zapraszają do składania ofert cenowych w trybie zapytania o cenę, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro, prowadzonego poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych na wykonanie zadania „Wymiana nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie”
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Wymianie nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie”.
II. Zakres zamówienia:
- Wykonanie wymiany obecnych sześciokątnych płyt betonowych typu Trylinka na kostkę brukową typu polbruk polegającej na:
- Rozebranie powierzchni z sześciokątnych płyt betonowych typu Trylinka.
- Rozebranie obecnych obrzeży betonowych.
- Likwidacja żywopłotu na odcinku 5 mb. od strony wjazdu.
- Wykonanie odwodnienia dla terenu przeznaczonego do wymiany poprzez wykonanie spadków i montażu studzienki z żeliwnym wypustem ściekowym wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej.
- Wykonanie utwardzenia terenu (oznaczonego na mapce – załącznik nr 2) poprzez:
- wykonanie korytowania na głębokość ok. 35 cm,
- wykonanie warstwy odcinającej z kruszywa naturalnego 0/31,50 stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,50 stabilizowanego cementem grubości 15,
- ułożenie szarej kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej wraz z wyznaczeniem miejsc parkingowych innym kolorem kostki,
- wysokość wierzchu miejsc postojowych dostosować do rzędnej posadowienia ulicznej skrzynki zaworu gazowego,
- ułożenie krawężników drogowych o wymiarach 15/30 na ławie z oporem betonowym,
- ułożenie krawężników drogowych najazdowych na ławie betonowej wzdłuż miejsc parkingowych,
- Wykonanie utwardzenia terenu pomiędzy garażami (obszar zaznaczony na mapce – załącznik nr 2)
- Niniejsze zapytanie obejmuje swoim zakresem prace przygotowawcze, budowlane oraz wykończeniowe łącznie z uporządkowaniem terenu po zakończeniu prac.
- Prace prowadzić z szczególnym uwzględnieniem uzbrojenia terenu (sieć gazowa, energetyczna oraz kanalizacji deszczowej).
Uwaga!
- W celach poglądowych Zamawiający udostępnia mapkę ze wskazaniem terenu przeznaczonego do wymiany utwardzenia.
- Zamawiający winien dokonać wizji lokalnej celem ujęcia w cenie wszystkich prac niezbędnych do wykonania zamówienia.
III. Postanowienia ogólne
- Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniają
- Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i normatywami stosowanymi w budownictwie.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
- Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2020 r.
- Zastosowane materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
- Przed rozpoczęciem robót niezbędne jest przedstawienie Zamawiającemu
do akceptacji rozwiązań technicznych. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca musi dysponować odpowiednią wiedzą i doświadczeniem
w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz potencjałem ludzi zdolnych do wykonania ww. prac. - Zamawiający, może żądać od Wykonawców przedstawienia referencji
z Wykonanych robót.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. Zamawiający oczekuję, że cena ofertowa zostanie przedstawiona w kwocie całkowitej za całość zadania.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Wymiana nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie”.
- Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
VI. Termin składania ofert: do 30 lipca 2020 r. (czwartek), do godz. 1200
VII. Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Ciepłowni Miejskich Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia do 30 lipca 2020 r. (czwartek), do godz. 1200.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
- Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (w godz. 800-1400).
- Patryk Kobielski, tel. 87 427 59 34 (w godz. 800-1400).
X. Załączniki