Nieruchomości

Wymiana nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie

CeM-2020/2085/W1                       

Węgorzewo, dnia 14 lipca 2020 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie zapraszają do składania ofert cenowych w trybie zapytania o cenę, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro, prowadzonego poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych na wykonanie zadania „Wymiana nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Wymianie nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie”.

 

II. Zakres zamówienia:

  1. Wykonanie wymiany obecnych sześciokątnych płyt betonowych typu Trylinka na kostkę brukową typu polbruk polegającej na:
    1. Rozebranie powierzchni z sześciokątnych płyt betonowych typu Trylinka.
    2. Rozebranie obecnych obrzeży betonowych.
    3. Likwidacja żywopłotu na odcinku 5 mb. od strony wjazdu.
    4. Wykonanie odwodnienia dla terenu przeznaczonego do wymiany poprzez wykonanie spadków i montażu studzienki z żeliwnym wypustem ściekowym wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej.
    5. Wykonanie utwardzenia terenu (oznaczonego na mapce – załącznik nr 2) poprzez:
      • wykonanie korytowania na głębokość ok. 35 cm,
      • wykonanie warstwy odcinającej z kruszywa naturalnego 0/31,50 stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm,
      • wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,50 stabilizowanego cementem grubości 15,
      • ułożenie szarej kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej wraz z wyznaczeniem miejsc parkingowych innym kolorem kostki,
      • wysokość wierzchu miejsc postojowych dostosować do rzędnej posadowienia ulicznej skrzynki zaworu gazowego,
      • ułożenie krawężników drogowych o wymiarach 15/30 na ławie z oporem betonowym,
    6. ułożenie krawężników drogowych najazdowych na ławie betonowej wzdłuż miejsc parkingowych,
    7. Wykonanie utwardzenia terenu pomiędzy garażami (obszar zaznaczony na mapce – załącznik nr 2)
    8. Niniejsze zapytanie obejmuje swoim zakresem prace przygotowawcze, budowlane oraz wykończeniowe łącznie z uporządkowaniem terenu po zakończeniu prac.
    9. Prace prowadzić z szczególnym uwzględnieniem uzbrojenia terenu (sieć gazowa, energetyczna oraz kanalizacji deszczowej).

Uwaga!

  • W celach poglądowych Zamawiający udostępnia mapkę ze wskazaniem terenu przeznaczonego do wymiany utwardzenia.
  • Zamawiający winien dokonać wizji lokalnej celem ujęcia w cenie wszystkich prac niezbędnych do wykonania zamówienia.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniają
  7. Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i normatywami stosowanymi w budownictwie.

 

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2020 r.
  3. Zastosowane materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
  4. Przed rozpoczęciem robót niezbędne jest przedstawienie Zamawiającemu
    do akceptacji rozwiązań technicznych.
  5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
  6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  7. Wykonawca musi dysponować odpowiednią wiedzą i doświadczeniem
    w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz potencjałem ludzi zdolnych do wykonania ww. prac.
  8. Zamawiający, może żądać od Wykonawców przedstawienia referencji
    z Wykonanych robót.

 

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. Zamawiający oczekuję, że cena ofertowa zostanie przedstawiona w kwocie całkowitej za całość zadania.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Wymiana nawierzchni przed obiektem przy ul. Pionierów 10 w Węgorzewie”.
  7. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  8. Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

 

VI. Termin składania ofert: do 30 lipca 2020 r. (czwartek), do godz. 1200

 

VII. Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Ciepłowni Miejskich Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia do 30 lipca 2020 r. (czwartek), do godz.  1200.

 

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

  • Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (w godz. 800-1400).
  • Patryk Kobielski, tel. 87 427 59 34 (w godz. 800-1400).

 

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Mapka z koncepcją zamawiającego – zał. nr 2
  3. Projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną – zał. nr 3

Aktualności