Wymiana rozdzielni elektrycznej zlokalizowanej w budynku przy ul. J. I. Kraszewskiego 40E w Węgorzewie
Węgorzewo, dnia 11.10.2021 r.
CeM-2021/3454/W1
Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. w Węgorzewie, jako Administrator Zasobów komunalnych Gminy Węgorzewo, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 na zadanie pn. „Wymiana rozdzielni elektrycznej zlokalizowanej w budynku przy ul. J. I. Kraszewskiego 40E w Węgorzewie”, w przedmiocie:
I. Zakres prac objętych zapytaniem
- Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych, opinii wymaganych do realizacji zadania, w tym z PGE Dystrybucja.
- Montaż na ścianie szczytowej budynku od strony ulicy J. I. Kraszewskiego nowych skrzynek liczników wraz z przeniesieniem liczników trzech lokali budynku 40E i części wspólnych (administracyjny) – w sumie 4 liczniki, z oznakowaniem skrzynek liczników, zabezpieczenia dobrać zgodnie z umowami.
- Wykonanie projektu montażu wyłącznika ppoż. wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawcą ppoż.
- Montaż wyłącznika ppoż. z oraz dwóch przycisków wyzwalających przy każdym wejściu do budynku.
- Trwałe odłączenie nieczynnych przyłączy (napowietrznych) do budynku przy ul. J. I. Kraszewskiego 40A.
- Połączenie wraz z montażem podlicznika, przyłącza na cele garaży przy ul. J. I. Kraszewskiego 40 z licznika na cele administracyjne.
- Przyłączenie nowej rozdzielni do poszczególnych instalacji wg. dotychczasowego podziału obwodów.
- Demontaż istniejącej rozdzielni w budynku.
- Trwałe odłączenie nieczynnych instalacji.
- Uzupełnienie i naprawa elementów ścian i tynków, które uległy uszkodzeniu.
- Wykonanie pomiarów ochronnych po przeprowadzonych pracach wraz ze sporządzeniem schematu przebiegu obwodów oraz oznaczeniem ich elementów.
- Dostarczenie dokumentacji Administratorowi.
- Uprzątnięcie placu robót.
II. Oferent powinien dokonać
- Przeprowadzenia oględzin budynku oraz uwzględnienia w oferowanej cenie dodatkowych koniecznych do wykonania elementów modernizacji instalacji elektrycznej – po uprzednim skonsultowaniu terminu z Administratorem budynku,
- Zapoznania z treścią poprzedniego protokołu instalacji elektrycznej lokali – wgląd u Administratora,
- W przypadku konieczności wykonania innych niezbędnych prac wynikających z przeprowadzonej wizji na budynku – opisu prac w oferowanej kwocie w postaci dodatkowego załącznika, z wyszczególnieniem kosztu tych prac.
III. Postanowienia ogólne
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dniu).
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia, wyłącznie jednej z części ujętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Zarówno dokumentację projektową jak i pomiarową należy sporządzić przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do wykonywania poszczególnych robót.
- Dokumentację projektową należy obligatoryjnie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
- Przedmiot zadania Wykonawca wykona własnym staraniem z zastosowaniem materiałów spełniających obowiązujące normy mające odniesienie w realizacji zadania.
- Prowadzenie robót z zachowaniem szczególnej ostrożności w zakresie osób trzecich oraz mienia.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
- Termin wykonania zamówienia: do 50 dni od dnia podpisania umowy.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Oferta – Wymiana rozdzielni elektrycznej zlokalizowanej w budynku przy ul. J. I. Kraszewskiego 40E w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
VI. Termin składania ofert: do dnia 29 października 2021 r. (piątek) godz. 1200
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 29 października 2021 r. (piątek) godz. 1200.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie opuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
- Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn. – pt., w godz. 800-1500).
X. Załączniki