Wymiana stolarki okiennej w lokalu nr 4 przy ul. Plac Wolności 12 w Węgorzewie
Węgorzewo, dnia 14.10.2021 r.
CeM-2021/2877/W5
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Przedmiot zamówienia:
Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty netto 130 000,00 na wykonanie zamówienia pod nazwą:
„Wymiana stolarki okiennej w lokalu nr 4 przy ul. Plac Wolności 12 w Węgorzewie”
II. Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje wymianę stolarki okiennej w postaci dwóch okien pokoju w lokalu nr 4 przy ul. Plac Wolności 12 w Węgorzewie, w zakresie:
- Demontaż dwóch okien zlokalizowanych na ścianie szczytowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- Montaż dwóch okien, profil biały z PCV, współczynnik przenikania ciepła okna nie wyższy niż 0,9 W/m2K, okna dwuskrzydłowe o podziale jedna kwatera rozwierna, druga rozwierno-uchylna z mikrowentylacją; podziały okna zgodnie z istniejącą stolarką,
- Montaż dwóch parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej w kolorze brązowym wraz z zamocowaniem ich kołnierzy pod profil ościeżnicy,
- Montaż dwóch parapetów wewnętrznych w kolorze białym z PCV,
- Uzupełnienie powstałych w wyniku prowadzenia prac ubytków glifów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malowaniem,
- Uporządkowanie stanowiska robót wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych (zgodnie z aktualnymi przepisami o odpadach, Wykonawca staje się posiadaczem odpadów i jest odpowiedzialny za ich zagospodarowanie).
Uwaga:
Realizacja prac wymaga uzyskania pozwolenia na przeprowadzenie prac budowlanych ze strony Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Składając ofertę Oferent zobowiązuje się dołączyć:
- podpisany przez Oferenta szkic stolarki (obu okien) uwzględniający: wymiary, kolor, sposób otwierania,
- opis prac w zakresie: demontażu stolarki istniejącej, montażu zewnętrznych elementów przedmiotu zamówienia, uzupełnienia powstałych w wyniku prowadzenia prac ubytków glifów zewnętrznych.
Dokumenty wymienione w uwagach pkt. 1 i 2 stanowią wymagane do przedstawienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, w celu pozytywnego zaopiniowania pozwolenia na realizację zamówienia.
Brak dokumentów wymienionych w uwagach pkt. 1 i 2 dopuszcza możliwość odrzucenia oferty.
Podpisanie umowy na realizację zamówienia może nastąpić po uzyskaniu pozytywnie zaopiniowanego pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie prac.
III. Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyn,
- Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. Koszty w celu zebrania niezbędnych do przygotowania oferty informacji, ponosi Wykonawca.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
- Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia siłami własnymi, w tym obmiar robót.
- Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
- Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. we własnym zakresie oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
- Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
- Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
- Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt organizacji miejsca zaplecza socjalno-technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
- Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub braku narzędzi.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
- Termin wykonania ww. zadań ustala się na 30 dni od dnia podpisania umowy.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Wymiana stolarki okiennej w lokalu nr 4 przy ul. Plac Wolności 12 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferta/y musi/szą być podpisana/e przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Termin składania ofert: do 4.11.2021 (czwartek), godz. 12.00.
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo– Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 4.11.2021 r. (czwartek), godz. 12.00.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn. – pt., w godz. 700-1500).
X. Załączniki