Nieruchomości

Naprawa dachu budynku Trygort 106 gm. Węgorzewo

Węgorzewo, dnia 26.09.2025 r.

CeM-2025/2605 /W3               

ZAPYTANIE OFERTOWE

 I. Przedmiot zamówienia:

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą: Naprawa dachu budynku Trygort 106 gm. Węgorzewo”

II. Charakterystyka przedmiotu prac

Dach krzyżowy budynku Trygort 106 gm. Węgorzewo, konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną. Kominy murowane w linii kalenic. Od frontu budynku w połaci dachu facjaty okienne strychu.

III. Zakres zamówienia:

  • Konstrukcja dachu
    1. Naprawa części konstrukcji dachu w szczególności wymiana krokwi koszowej i przyległych do niej, oraz w miarę potrzeby następnych uszkodzonych części więźby dachowej.

  • Lokalizacja i naprawa przecieków
    1. Zlokalizowanie miejsc przecieków w obrębie połaci dachowych.
    2. Naprawa wykrytych przecieków poprzez przełożenie dachówek ceramicznych.

  • Obróbki blacharskie kominów
    1. Wykonanie nowych obróbek blacharskich komina celem doszczelnienia dachu wokół przewodów kominowych.

  • Pozostałe:
    1. Uprzątnięcie placu robót z powstałych w toku robót odpadów.

 

IV. Postanowienia ogólne

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
  2. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  • Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  • Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
  • Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  • Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
  • Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  • Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  • Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
  • Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. w zakresie Wykonawcy oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
  • Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
  • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
  • Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
  • Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
  • Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
  • Termin wykonania ww. zadania ustala się na 90 dni od dnia podpisania umowy.
  • Prace wykonawca zobowiązany jest prace prowadzić w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień korzystania z lokali towarzyszących dla prowadzonych robót.

 

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

  • Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  • Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  • Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  • Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  • Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Naprawa dachu budynku Trygort 106 gm. Węgorzewo”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  • Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone

VII. Termin składania ofert: do 15.10.2025 (środa), godz. 12:00.

VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo, w terminie do dnia
15.10.2025 r. (środa), godz. 12:00.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Dawid Kit, tel. 87 427 59 33 ( w godz. 7:00-15:00),

Robert Poźniak, tel. 87 427 59 35 ( w godz. 7:00-15:00),

XI. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Wzór umowy – zał. nr 2

Aktualności