Nieruchomości

Wykonanie łazienki w lokalu nr 7 przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach, gm. Węgorzewo

Węgorzewo, dnia 28.04.2025 r.

CeM-2025/649/W5

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. Przedmiot zamówienia:

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą:

Wykonanie łazienki w lokalu nr 7 przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach, gm. Węgorzewo.

II. Charakterystyka przedmiotu prac

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie łazienki w lokalu nr 7 budynku przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach, gm. Węgorzewo, poprzez wydzielenie przestrzeni sanitarnej w przestrzeni lokalu wraz z wykonaniem nowych instalacji sanitarnych i elektrycznej oraz podłączenie do zamontowanej armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego. Przedmiot prac obejmuje prace budowlane, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznej wraz z dostarczeniem protokołów z pomiarów instalacji elektrycznej.

III. Zakres zamówienia:

    1. Zakres prac został określony w załącznikach nr 3 i 4 do niniejszego zapytania stanowiących szkic poglądowy i przedmiar robót, i obejmuje:
      1. Prace branży budowlanej w zakresie rozbiórkowym i montażowym, w tym roboty konstrukcji suchej zabudowy, glazurnicze, malarskie i stolarkę drzwiową.
      2. Prace branży sanitarnej w zakresie demontażowym i montażowym obejmujące montaż i podłączenia instalacji sanitarnych wodnej i kanalizacyjnej oraz armatury sanitarnej w postaci: kompakt wc, umywalka, kabina prysznicowa, podgrzewacz elektryczny.
      3. Prace branży elektrycznej w zakresie wykonania nowych obwodów instalacji wraz z podłączeniem do rozdzielnicy lokalowej, przeprowadzenie pomiarów wykonanych instalacji elektrycznych oraz montaż osprzętu instalacji elektrycznej, w postaci: gniazd wtykowych, włączników oświetlenia, opraw oświetleniowych grzejnika elektrycznej, podgrzewacza elektrycznego.
    2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pozytywne protokoły z pomiarów wykonanych instalacji elektrycznych.

 

IV. Postanowienia ogólne

    1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
    2. Unieważnienie postępowania lub niedokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
    3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  2. Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
  3. Wykonawcę zobowiązuje się do przedłożenia na prośbę Zamawiającego, dokumentacji kosztorysowej zadania w postaci kosztorysu szczegółowego, przed wyborem oferty.
  4. Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  5. Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
  6. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  8. Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
  9. Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. w zakresie Wykonawcy oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
  10. Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
  11. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
  12. Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
  13. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
  14. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
  15. Termin wykonania ww. zadania ustala się na 60 dni od dnia podpisania umowy.
  16. Prace wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień korzystania z lokali towarzyszących dla prowadzonych robót.

 

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Wykonanie łazienki w lokalu nr 7 przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach, gm. Węgorzewo”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  7. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone

VII. Termin składania ofert: do 16.05.2025 (piątek), godz. 12:00.

VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo, w terminie do dnia  16.05.2025 r. (piątek), godz. 12:00.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 ( w godz. 7:00-15:00),

Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 ( w godz. 7:00-15:00),

XI. Załączniki

  1. Zał. nr 1 – Formularz ofertowy,
  2. Zał. nr 2 – Wzór umowy,
  3. Zał. nr 3 – Szkic poglądowy
  4. Zał. nr 4 – Przedmiar

Aktualności