Nieruchomości

Budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne wraz z przyłączami do lokali gminnych

Węgorzewo, dnia 05.09.2023 r.

CeM-2023/2846/W13

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne wraz z przyłączami do lokali gminnych”.

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na montażu wraz z przyłączeniem budynku Guja 31, gm. Węgorzewo, zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne o pojemności 10 m3, wykonanego z polietylenu oraz wykonaniu podejść kanalizacyjnych do lokali mieszkalnych o numerach: 1, 1A, 1B, 1C, 2, 2A, 3A, 4, 4A, 5, 5A, 6, 6A,  budynku.

II. Zakres zamówienia obejmuje:

  1. Montaż modułowego zbiornika bezodpływowego na szambo o pojemności 10 m3 obejmujący:
    1. Wykonanie wykopu pod zbiornik,
    2. Montaż zbiornika zgodnie z wytycznymi producenta,
    3. Wyrównanie ziemią i uporządkowanie terenu oraz obsadzenie trawą wraz z wałowaniem.
  2. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej budynku rurami PCV:
    1. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego zbiornika do budynku,
    2. Montaż studzienki rewizyjnej na przyłączu kanalizacyjnym budynku do zbiornika w odległości ok. 1m od budynku,
    3. Wykonanie do wyżej wymienionych lokali wraz z podłączeniem do urządzeń sanitarnych, podejść i pionów instalacji kanalizacyjnej, rurami PCV wraz z przebiciem się do wnętrz lokali, poglądowy przebieg instalacji wskazano na załączniku nr 3 – „Szkic poglądowy budynku”, mocowanie przewodów do ścian obejmami,
    4. Instalacje w lokalach należy wykonać:
      1. W części podpiwniczonej – przejścia przez strop bezpośrednio w miejscu lokalizacji odpływu urządzeń sanitarnych będących na wyposażeniu danego lokalu,
      2. W części niepodpiwniczonej – podejścia prowadzić w ślepym pułapie z mocowaniem do posadzki. W ramach montażu instalacji lokalowej należy zdemontować i odtworzyć fragmenty podłóg drewnianych z zastosowaniem desek podłogowych. Zakrycie podłóg drewnianych (np. wykładzina PCV) należy zdemontować w sposób umożliwiający montaż wtórny. Pokrycia podłóg należy po zakończeniu prac pozostawić w stanie niepogorszonym.
    5. Instalacje lokalowe należy wykonać z rur PCV o średnicy 50mm,
    6. Podejścia instalacji lokalowych do leżaka zbiorczego należy wykonać z rur PCV o średnicy 110mm,
    7. Instalację leżaka zbiorczego należy wykonać z rur PCV o średnicy 160mm,
    8. Przyłącze do zbiornika należy wykonać z rur PCV o średnicy odpowiadającej średnicy wlotu instalacji do zbiornika,
    9. Podłączenie instalacji lokalowych do urządzeń sanitarnych,
    10. Wykonanie odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej zgodnie z wymogami technicznymi i sztuką budowlaną,
    11. Przejścia instalacji przez przegrody budynku należy uszczelnić z wykorzystaniem pianki montażowej oraz:
      • W części podpiwniczonej – tynkowaniem na gładko,
      • W pozostałych częściach budynku – tynkowaniem na gładko z wykonaniem gładzi i malowaniem w kolorze białym,
    12. Montaż elementów łączących instalację, zawierające otwór rewizyjny, w uzgodnieniu z Administratorem.
  3. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją elementów podlegających zakryciu.

Przebieg instalacji jak i elementów składowych należy obligatoryjnie uzgodnić z Administratorem.

III. Opis budynku

Budynek murowany z cegły, rok budowy przed 1945, ilość kondygnacji: 3 (piwnica, parter, poddasze), podpiwniczony w połowie (wzdłuż kalenicy). Wymiary budynku: ok. 38x11m.

IV. Postanowienia ogólne

    1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
    2. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
    3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
    4. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zabezpieczenie należytego wykonania umowy stanowiące 10 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w ofercie.

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  2. Wraz z ofertą Oferent zobowiązany jest przedstawić kartę produktu przewidzianego do montażu wraz z wymaganymi przepisami prawa atestem dopuszczającym produkt do użytku zgodnie z przeznaczeniem.
  3. Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
  4. Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1
    i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  5. Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
  6. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  8. Wykonywanie robót dopuszcza się wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
  9. Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu stanowi w zakresie Wykonawcy.
  10. Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
  11. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
  12. Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c., woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
  13. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego
    z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
  14. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
  15. Termin wykonania ww. zadania ustala się na 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
  16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień z korzystania z lokali sąsiadujących przy prowadzonych robotach.

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. W ofercie Oferent dokona wyszczególnienia kosztów robót zewnętrznych i wewnętrznych.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem
    i złożeniem oferty.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność,
    z napisem: „Budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne wraz z przyłączami do lokali gminnych”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  9. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
  10. Zaleca się, aby Oferent dokona wizji lokalnej i uwzględnił w cenie wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zadania.

VII. Termin składania ofert: do 19.09.2023 r. (wtorek), godz. 1200

VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 19.09.2023 r. (wtorek), godz. 1200

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (pn.-pt. w godz. 7:00-15:00)

Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn.-pt. w godz. 7:00-15:00)

XI. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1,
  2. Projekt umowy – zał. nr 2,
  3. Szkic budynku – zał. nr 3.
  4. Mapa z lokalizacją zbiornika – zał. nr 4.

Aktualności