Przyłączenie do kanalizacji sanitarnej lokali gminnych w budynku przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach
Węgorzewo, dnia 06.09.2023 r.
CeM-2023/2975/W10
Zamawiający:
Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o.
w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą: „Przyłączenie do kanalizacji sanitarnej lokali gminnych w budynku przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach”.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na przyłączeniu do kanalizacji sanitarnej lokali gminnych o nr 1, 2, 4, 5 i 7 budynku przy ul. Świerkowa 5 w msc. Ogonki, gm. Węgorzewo.
II. Zakres zamówienia obejmuje:
- Opracowanie dokumentacji określającej przebieg instalacji budynku, do obligatoryjnego uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego,
A. Część budynku podpiwniczona:
- Montaż w posadzce korytarza piwnicy, zbiorczego leżaka kanalizacyjnego z rur PCV o średnicy 160mm,
- Na leżaku zbiorczym należy zamontować trójniki o średnicy 160/160/110mm, umożliwiające podłączenie lokali nr 1, 2, 3, i 4,
- Montaż nowych pionów kanalizacyjnych o średnicy 110mm do lokali nr 1, 2 i 4 wraz z podłączeniem do istniejących urządzeń sanitarnych. Piony wyposażyć w rewizję.
- Demontaż istniejących pionów w piwnicy.
- Podłączenie nowego leżaka do odejścia kanalizacyjnego do studzienki z przepompownią budynku.
B. Część budynku niepodpiwniczona:
- Montaż w posadzce korytarza parteru budynku w części niepodpiwniczonej, zbiorczego leżaka kanalizacyjnego z rur PCV o średnicy 160mm. Na leżaku zbiorczym w korytarzu parteru należy zamontować trójniki średnicy 160/160/110mm umożliwiające podłączenie lokali nr 5, 6, 7 i 8. Połączenie leżaków zbiorczych w piwnicy z zachowaniem średnicy leżaków, wyłączając łączniki o kącie 90 stopni. Przed leżakiem w piwnicy zamontować łącznik z rewizją.
- Demontaż istniejących podejść kanalizacyjnych lokali 5 i 7.
- Wykonanie z rur PCV nowych podejść kanalizacyjnych średnicy 110mm lokali nr 5 i 7 wraz z podłączeniem do istniejących urządzeń sanitarnych, instalacje poziome należy montować w posadzce.
C. Ogólne:
- W przypadku kolizji nowej instalacji z istniejącą, należy dokonać demontażu odcinków instalacji istniejącej będącej na użytek lokali nr 1, 2, 4, 5 i 7. Powstałe zakończenia instalacji istniejącej należy zaślepić w sposób trwały.
- Wykonanie odpowietrzenia instalacji wraz z montażem łącznika z rewizją przed wejściem pionowego odcinka odpowietrzenia w leżak zbiorczy zamontowany w posadzce,
- Wykonanie próby szczelności instalacji,
- Wykończenie powierzchni po montażu instalacji zaprawą betonową,
- Uprzątnięcie placu robót.
III. Opis budynku
Budynek murowany, parterowy, częściowo podpiwniczony, rok budowy przed 1945, ilość kondygnacji nadziemnych: 1 (piwnica,) Wymiary budynku: ok. 12x32m. Posadzki piwnicy i parteru betonowe. Ilość lokali mieszkalnych: 8.
IV. Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawcę obliguje się dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
- Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
- Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
- Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
- Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
- Wykonywanie robót dopuszcza się wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
- Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu stanowi w zakresie Wykonawcy.
- Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
- Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
- Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c., woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
- Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
- Termin wykonania ww. zadania ustala się na 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień z korzystania z lokali sąsiadujących przy prowadzonych robotach.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Przyłączenie do kanalizacji sanitarnej lokali gminnych w budynku przy ul. Świerkowej 5 w Ogonkach”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
- Zaleca się, aby Oferent dokona wizji lokalnej i uwzględnił w cenie wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zadania.
VII. Termin składania ofert: do 20.09.2023 r. (piątek), godz. 1200
VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
IX. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:
Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (pn.-pt. w godz. 7:00-15:00)
Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn.-pt. w godz. 7:00-15:00)
XI. Załączniki
- Formularz ofertowy – zał. nr 1,
- Projekt umowy – zał. nr 2,
- Szkic budynku – zał. nr 3.