Remont klatek schodowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 5 A w Węgorzewie
Węgorzewo, dnia 25 marca 2024 r.
CeM-2024/1019/W3
Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933.).
I. Przedmiot zamówienia:
„Remont klatek schodowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 5 A w Węgorzewie”
II. Zakres zamówienia obejmuje:
- Wyrównanie/wygładzenie bruzd powstałych na ścianach klatki schodowej – po wykonanym remoncie instalacji elektrycznej.
- Prace przygotowawcze powinny obejmować m.in. takie, prace jak: gruntowanie, gładzenie, szpachlowanie, szlifowanie (jeśli zajdzie taka potrzeba) itp.,
- Kompleksowe odmalowanie farbą zmywalną ścian klatki schodowej po wcześniejszym przygotowaniu podłoża tj. zagruntowanie ścian, przycieranie, wygładzanie itp.,
- Kompleksowe odmalowanie farbą sufitów, po uprzednio wcześniejszym przygotowaniu podłoża.
- Przygotowanie podłoża i położenie struktury żywicznej na ścianach klatek schodowych (wysokość i kolorystyka do uzgodnienia z ZWM)
- Wykonawca powinien dokonać zabezpieczenia klatek schodowych/drzwi do lokali mieszkalnych przed zabrudzeniem i/lub zniszczeniami podczas trwających prac.
- Kolorystyka do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej.
- Malowanie grzejników, rurek CO i poręczy z jednoczesnym uzupełnieniem nakładek na poręczach.
- Wyrównanie i malowanie brudników.
- Schowanie w ścianę istniejące przewody.
- Naprawa i malowanie drzwi wejściowych do piwnic.
- Wymiana 3 szt. drzwi wewnętrznych na klatkach schodowych (drzwi takie jak istniejące, przeszklone od połowy),
- Wymiana drzwi wejściowych do klatki nr 1 (drzwi takie jak istniejące),
- Przeniesienie punktów świetlnych w klatce nr 1 ( 4 punkty ze ściany na sufit),
- Uzupełnienie ubytków w posadzkach klatek schodowych/schodach i ewentualne polerowanie i zakonserwowanie/odświeżenie (dodatkowo niwelacja ubytków, różnic poziomów i pęknięć w klatce nr 1 między wiatrołapem a klatką właściwą);
- Zamontowanie jednolitych nakładek na parapety wewnętrzne przy oknach wewnątrz klatkowych;
III. Postanowienia ogólne
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ( U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933.)zwana w dalszej części „ustawą” lub „kc.”.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania cenowego lub niewybrania oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. U.
z2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933). Na czynności podejmowane przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze. - Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta winna być sporządzona w oparciu o samodzielnie wykonany przedmiar robót.
- Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu.
- Wykonawca, który wycofa się z podpisania umowy zapłaci Zamakającemu karę w wysokości 15 % swojej oferty.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres: 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
- Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy na wykonanie ww. zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na wykonanie zadania w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej firmy.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Oferta – remont klatek schodowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 5A w Węgorzewie”.
- Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty można składać również w formie elektronicznej – na dołączonym druku, za pośrednictwem skrzynki e-mail na adres cem@cem.wegorzewo.pl.
- Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
VI. Termin składania ofert: do04.2024 r. (piątek), godz. 1100
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 12.04.2024 r. (piątek), godz. 1100.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Dopuszcza się składanie ofert w wersji elektronicznej.
IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są (w godz. 700-1500).:
- Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33,
- Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44.
- Formularz ofertowy – zał. nr 1