Remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Kraszewskiego 5 w Węgorzewie
Węgorzewo, dnia 18 marca 2024 r.
CeM-2024/1095/W1
Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933.).
I.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu: „Remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Kraszewskiego 5 w Węgorzewie”.
II. Zakres zamówienia:
- Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z: dachówki, odeskowania oraz obróbek blacharskich,
- Montaż nowych łat i deskowania dachu – wszystkie elementy impregnowane przeciw korozji biologicznej i przeciwogniowo,
- Zastosowanie membrany dachowej, zgodnie z normą EN 13859-1 powinna ona charakteryzować się klasą wodoszczelności W1,
- Wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (konstrukcja dachu bez zmian) – kolorystyka zbliżona do istniejącej,
- Wymiana obróbek blacharskich pokrycia dachowego wraz z rynnami na obróbkę z blachy ocynkowanej,
- Tynkowanie i malowanie kominów wraz z remontem czap kominowych,
- Docieplenie dachu wełną mineralną grubości nr 18.
- Zamawiający w celach poglądowych oraz określenia zakresu prac udostępnia obmiar – załącznik nr 3.
UWAGA!
Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym!
Ławy kominiarskie demontaż i ponowny montaż istniejących ław.
III. Warunki realizacji robót
- Roboty prowadzone będą zgodnie z zapytaniem cenowym oraz wytycznymi Zamawiającego.
- Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47 poz.401).
- Wykonawca, jako wytwórca pozostałych odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54).
- Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:
- organizacja i zagospodarowanie terenu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze,
- zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
- nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót,
- koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy),
- prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
- uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów,
- wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,
- natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
- w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi instalacjami należy zachować normatywne odległości, prace prowadzić z zachowaniem odpowiedniej ostrożności,
- demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
- Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność, wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wybudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, ponadto:
- oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną Państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi,
- znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklaracje zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta,
- wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym.
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w zapytaniu cenowym oraz wytycznymi zamawiającego.
- Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski jeśli będzie konieczny.
- Materiały odzyskane po rozbiórce obiektów tymczasowych – np. zasilenie terenu budowy, organizacja ruchu zastępczego, itp. – są własnością wykonawcy. Kalkulując cenę oferty należy uwzględnić odzysk materiałów wbudowanych na okres czasowy.
- Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych dla pracowników.
- Teren wykonywanych robót musi być odpowiednio ogrodzony i zaopatrzony w tablice ostrzegawcze, aby nie było możliwe wkroczenie na ten teren osób nieupoważnionych.
- Wszystkie przejścia i przejazdy pozostające w zasięgu prowadzonych robót powinny być w sposób odpowiedni zabezpieczone. W szczególności należy wytyczyć i wyraźnie oznakować tymczasowe drogi okrężne (obejścia i objazdy).
- Koszty zużycia energii elektrycznej i wody niezbędnych do realizacji prac pokrywa Wykonawca na podstawie odczytu podlicznika. Montaż podlicznika leży po stronie Wykonawcy.
IV. Postanowienia ogólne
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Oferta powinna być sporządzona w oparciu o samodzielnie wykonany przedmiar robót.
- Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.
- W przypadku wycofania się z zawarcia umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 15 % wartości zamówienia ze swojej oferty.
V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
- Prace powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną oraz odpowiednimi pozwoleniami – dokumenty do udostępnienia dla Wykonawcy w siedzibie Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej.
- Zaakceptowanie warunków umowy poprzez parafowanie każdej ze stron umowy.
- Termin wykonania zamówienia: do 09.2024 r.
- Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kosztorysu ofertowego oraz aktualnej polisy ubezpieczeniowej firmy.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Remont dachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy
Kraszewskiego 5 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert. - Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
VII. Termin składania ofert: do 5 kwietnia 2024 r. (piątek), godz. 1100
VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
IX. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 5 kwietnia 2024 r. (piątek), godz. 1100.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
X. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Magdalena Siołkowska tel. 87 427 59 44 (w godz. 800-1400).
Łukasz Siniuk tel. 87 427 59 33 (w godz. 800-1400).
- Formularz ofertowy – zał. nr 1
- Projekt umowy – zał. nr 2
- Obmiar – załącznik nr 3