Nieruchomości

Wymiana czterech okien lokalu nr 1 budynku pod adresem ul. B. Prusa 12, 11-600 Węgorzewo

Węgorzewo, dnia 17.06.2023 r.

CeM-2023/2174/W5

Zapytanie ofertowe

Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. w Węgorzewie, jako Administrator Zasobów komunalnych Gminy Węgorzewo, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 na zadanie pn. Wymiana czterech okien lokalu nr 1 budynku pod adresem ul. B. Prusa 12, 11-600 Węgorzewo, w przedmiocie:

 

  1. Przedmiot zapytania

Wymiana czterech okien lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. B. Prusa 12B w Węgorzewie, poprzez:

  1. Demontaż istniejących okien stanowiących drewniane skrzynkowe czteroskrzydłowe o podziale od góry 1/3 na 2/3 wysokości, z nadprożem łukowym.
  2. Montaż czterech okien PCV dwuskrzydłowych z podziałem na skrzydło rozwierne i rozwierno-uchylne, o wysokości skrzydła na wysokość otworu okiennego.
  3. Montaż dwóch parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej w kolorze brązowym okien w kuchni i małego pokoju.
  4. Obróbka ościeży zamontowanych okien wraz z malowaniem ościeży wewnętrznych w kolorze białym.
  5. Uprzątnięcie placu robót.
  1. Oferent powinien dokonać:
  1. Zapoznania się w całości z załącznikami zapytania.
  2. W przypadku konieczności wykonania innych niezbędnych prac wynikających
    z przeprowadzonej wizji na budynku – opisu prac w oferowanej kwocie
    w postaci dodatkowego załącznika, z wyszczególnieniem kosztu tych prac.
  3. Dołączenia do oferty rysunków poglądowych nowo montowanych okien
  • Postanowienia ogólne:
  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy
    z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zadania w pomniejszonym niż określony zapytaniem zakresie,
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  4. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dniu).
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia, wyłącznie jednej z części ujętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  1. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
  2. Przedkładając ofertę w zakresie Wykonawcy jest uwzględnienie wszelkich niezbędnych kosztów mających na celu zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
  3. W treści oferty wykonawca dołączy informację w której wyszczególni informację o kosztach poszczególnych prac składających się na zakres zamówienia, w tym koszt wymiany jednego okna.
  4. Przedmiot zadania Wykonawca wykona własnym staraniem z zastosowaniem materiałów spełniających obowiązujące normy mające odniesienie w realizacji zadania.
  5. Przedmiot zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi i normami mającymi zastosowanie w przedmiocie zapytania.
  6. Prowadzenie robót z zachowaniem szczególnej ostrożności w zakresie osób trzecich oraz mienia.
  7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  8. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:
  2. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem
    i złożeniem oferty.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność,
    z napisem: „Oferta – wymiana czterech okien lokalu nr 1 budynku pod adresem ul. B. Prusa 12, 11-600 Węgorzewo”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  9. Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
  1. Termin składania ofert: do 21 czerwca 2023 r. (środa), godz. 1200
  • Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

  • Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 21 czerwca 2023 r. (środa), do godz. 1200.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
  2. Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (pn. – pt., w godz. 700-1500).
  3. Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn. – pt., w godz. 700-1500).
  1. Załączniki
  2. Formularz ofertowy – zał. nr 1,
  3. Projekt umowy – zał. nr 2.
  4. Rysunek poglądowy istniejącej i projektowanej stolarki okiennej – zał. nr 3.

Aktualności