Wymiana dwóch okien lokalu nr 7 budynku pod adresem Sztynort Mały 3, 11-600 Węgorzewo
Węgorzewo, dnia 19.09.2023 r.
CeM-2023/2750/W4
Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. w Węgorzewie, jako Administrator Zasobów komunalnych Gminy Węgorzewo, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 na zadanie pn.: „Wymiana dwóch okien lokalu nr 7 budynku pod adresem Sztynort Mały 3, 11-600 Węgorzewo”, w przedmiocie:
I. Przedmiot zapytania
Wymiana dwóch okien lokalu mieszkalnego nr 7 w Sztynort Mały 3, gm. Węgorzewo, poprzez:
- Demontaż istniejących okien stanowiących drewniane skrzynkowe dwuskrzydłowe ,
- Montaż dwóch okien PCV dwuskrzydłowych z podziałem na skrzydło rozwierne i rozwierno-uchylne, w kolorze białym, skrzydła rozwierno uchylne zamontować po zewnętrznych stronach okien*,
- Montaż dwóch parapetów wewnętrznych z PCV w kolorze białym dla nowo zamontowanych okien,
- Montaż dwóch parapetów zewnętrznych zamontowanych okien, z blachy ocynkowanej w kolorze brązowym,
- Obróbka ościeży zamontowanych okien wraz z malowaniem ościeży wewnętrznych i zewnętrznych w kolorze białym.
- Uprzątnięcie placu robót.
*z perspektywy od lokalu
II. Oferent powinien dokonać:
- Zapoznania się w całości z załącznikami zapytania.
- W przypadku konieczności wykonania innych niezbędnych prac wynikających z przeprowadzonej wizji na budynku – opisu prac w oferowanej kwocie w postaci dodatkowego załącznika, z wyszczególnieniem kosztu tych prac.
- Dołączenia do oferty rysunków poglądowych nowo montowanych okien
III. Postanowienia ogólne:
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zadania w pomniejszonym niż określony zapytaniem zakresie,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dni).
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia, wyłącznie jednej z części ujętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Przedkładając ofertę w zakresie Wykonawcy jest uwzględnienie wszelkich niezbędnych kosztów mających na celu zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
- W treści oferty wykonawca dołączy informację w której wyszczególni informację o kosztach poszczególnych prac składających się na zakres zamówienia, w tym koszt wymiany jednego okna.
- Przedmiot zadania Wykonawca wykona własnym staraniem z zastosowaniem materiałów spełniających obowiązujące normy mające odniesienie w realizacji zadania.
- Przedmiot zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi i normami mającymi zastosowanie w przedmiocie zapytania.
- Prowadzenie robót z zachowaniem szczególnej ostrożności w zakresie osób trzecich oraz mienia.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
- Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
V. Opis sposobu przygotowania ofert:
- Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Oferta – wymiana dwóch okien lokalu nr 7 budynku pod adresem Sztynort Mały 3, 11-600 Węgorzewo”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.
VI. Termin składania ofert: do 3 października 2023 r. (wtorek), godz. 1200
VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
VIII. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 3 października 2023 r. (wtorek), do godz. 1200.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
- Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (pn. – pt., w godz. 700-1500).
- Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn. – pt., w godz. 700-1500).
- Formularz ofertowy – zał. nr 1,
- Projekt umowy – zał. nr 2.
- Rysunek poglądowy istniejącej i projektowanej stolarki okiennej – zał. nr 3.