Nieruchomości

Wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. 11 Listopada 18 w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 19.03.2024 r.

CeM-2024/1121/W2

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. Przedmiot zamówienia:

Gmina Węgorzewo w imieniu, której działają Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zaprasza do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00, na wykonanie zamówienia pod nazwą: Wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. 11 Listopada 18 w Węgorzewie”

 

II. Charakterystyka przedmiotu prac

Dach budynku przy ul. 11 Listopada 18 dwuspadowy, konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną, powierzchni ok. 200m2. Kominy murowane w obrębie kalenicy, z połaci wychodzą dodatkowe pojedyncze przewody wentylacyjne. Ławy kominiarskie drewniane. Od zaplecza budynku w połaci dachu wnęka okienna kuchni lokalu nr 5.

 

III. Zakres zamówienia:

    1. Prace demontażowe:
      • Demontaż istniejącego pokrycia dachowego (dachówki ceramiczne) z transportem we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
      • Demontaż istniejącego orynnowania.
      • Demontaż ław kominiarskich.
      • Demontaż obróbek kominów.
      • Demontaż wyłazu dachowego.
      • Demontaż wiatrownic i deskowania okapów.
      • Demontaż łacenia dachu.
      • Demontaż innych niż murowane, przewodów wentylacyjnych ponad połacią dachu i w części poddasza.
      • Demontaż obróbek blacharskich dachu, obudowy drewnianej i podłoża wnęki okna kuchni lokalu nr 5.
    2. Prace montażowe:
      • Wymiana zdegradowanych drewnianych elementów deskowania połaci dachu.
      • Łacenie dachu.
      • Montaż nowego wyłazu dachowego.
      • Montaż folii paroprzepuszczalnej od strony poddasza.
      • Montaż stalowych stopni i ław kominiarskich w kolorze dachówki
      • Montaż nowych obróbek blacharskich kominów i wiatrownic, w tym na połączeniu z budynkiem nr 11 Listopada 22, z blachy powlekanej w kolorze brązowym
      • Montaż siatek przeciw ptactwu na wylotach przewodów kominów murowanych.
      • Montaż nowego orynnowania budynku z dodatkową rurą spustową od strony zaplecza budynku, z prawej strony wejścia
      • Montaż nowych dachówek w kolorze czerwonym.
      • Montaż płotków przeciw śniegowych w kolorze dachówki
      • Montaż pasów nadrynnowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym.
      • Wymiana wychodzących z połaci dachu przewodów wentylacyjnych innych niż murowane i stalowe, na przewody stalowe ocynkowane i izolowane z daszkiem, o wysokości wg. przewodów istniejących. Przewody do wymiany na odcinku ponad połacią dachu. Ilość przewodów do wymiany: 5 szt.
      • Wykonanie tynków zewnętrznych pionowych ścian wnęki okiennej kuchni lokalu nr 5 wraz z malowaniem w kolorze białym.
      • Wykonanie podłoża wnęki okna w kuchni lokalu z płyty warstwowej dachowej gr. 5cm w kolorze montowanej dachówki.
      • Wykonanie obróbek przyściennych wnęki okiennej kuchni lokalu nr 5.
    3. Prace remontowe:
      • Naprawa tynków z malowaniem na biało kominów murowanych w części ponad dachem.
      • Naprawy tynków na krawędzi połaci od strony szczytów budynku.
    4. Pozostałe:
      • Uprzątnięcie placu robót z powstałych w toku robót odpadów.

 

IV. Postanowienia ogólne

    1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny.
    2. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
    3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

 

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca pomimo opisu przedmiotu zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem ujęcia w cenie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  2. Wykonawca przy obliczaniu ceny musi uwzględnić wykonanie opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji niniejszego zadania oraz wszelkich innych czynności, które mogą pojawić się w toku realizacji zadania.
  3. Prowadzenie dziennika robót budowlanych wraz z ustanowieniem kierownika robót w odpowiedniej specjalności z wynika z art. 36 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  4. Wykonanie przedmiotu zlecenia zgodnie z zasadami współczesnej techniki, projektem budowlanym, warunkami technicznymi i przepisami BHP.
  5. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi.
  7. Wykonywanie robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia.
  8. Ochrona mienia, zabezpieczenie miejsca robót budowlanych pod względem BHP i p. poż. w zakresie Wykonawcy oraz utrzymanie porządku na obszarze prowadzonych prac w trakcie robót i po ich zakończeniu.
  9. Usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót, a powstałych z winy Wykonawcy.
  10. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy;
  11. Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt miejsca zaplecza socjalno‑technicznego (w.c. woda, energia) w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót.
  12. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji przedmiotu zamówienia, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku, narzędzi lub miejsca robót.
  13. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od protokolarnego bezusterkowego odbioru prac.
  14. Termin wykonania ww. zadania ustala się na 60 dni od dnia podpisania umowy.
  15. Prace wykonawca zobowiązany jest prace prowadzić w sposób zmierzający do zminimalizowania utrudnień korzystania z lokali towarzyszących dla prowadzonych robót.

 

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  5. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „OFERTA – Wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. 11 Listopada 18 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  7. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone

VII. Termin składania ofert: do 05.04.2024 (piątek), godz. 12:00.

 

VIII. . Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo, w terminie do dnia  05.04.2024 r. (piątek), godz. 12:00.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 ( w godz. 7:00-15:00),

Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 ( w godz. 7:00-15:00),

 

XI. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Wzór umowy – zał. nr 2

Aktualności