Nieruchomości

Wymiana okien w budynku pod adresem ul. Sienkiewicza 3/2, 11-600 Węgorzewo

Odpowiedź na pytanie do zapytania ofertowego

CeM-2023/3330/W1                                                                  

                                               Węgorzewo, dnia 21.08.2023 r.

Zapytanie ofertowe

Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. w Węgorzewie, jako Administrator Zasobów komunalnych Gminy Węgorzewo, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 na zadanie pn. „Wymiana okien w budynku pod adresem ul. Sienkiewicza 3/2, 11-600 Węgorzewo”, w przedmiocie:

 Przedmiot zapytania

  1. Wymiana pięciu okien w budynku położonym przy ul. Sienkiewicza 3/2.

Oferent powinien dokonać

Zamówienie obejmuje:

  • demontaż pięciu drewnianych skrzynkowych okien istniejących oraz parapetów wewnętrznych;
  • Montaż* nowych okien PCV w kolorze białym:
  1. okno w kuchni – podział na 3 skrzydła (od lewej):

– rozwierno-uchylne otwierane w lewo,

– rozwierne otwierane w lewo,

– rozwierno-uchylne otwierane w prawo.

  1. b) okno w małym pokoju – podział na 3 skrzydła (od lewej):

– rozwierno-uchylne otwierane w lewo,

– rozwierne otwierane w lewo,

– rozwierno-uchylne otwierane w prawo.

  1. c) dwa okna w dużym pokoju – podział na 2 skrzydła (od lewej):

– rozwierne otwierane w lewo,

– rozwierno-uchylne otwierane w prawo,

– rozwierno-uchylne otwierane w lewo,

– rozwierne otwierane w prawo.

  1. d) okno w łazience – jedno skrzydło, rozwierno uchylne, otwierane w lewo.

3) Montaż nowych parapetów wewnętrznych PCV w kolorze białym

4) Obróbka ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malowaniem:

  1. a) Ościeża wewnętrzne – w kolorze białym,
  2. b) Ościeża zewnętrzne – w kolorze zbliżonym do elewacji.

*perspektywa lewo/prawo określona od wewnątrz lokalu.

  1. Lokalizację prac stanowi budynek położony przy ul. Sienkiewicza 3/2, 11-600 Węgorzewo.
  2. Zapoznania się w całości z załącznikami zapytania.
  3. W przypadku konieczności wykonania innych niezbędnych prac wynikających z przeprowadzonej wizji na budynku – opisu prac w oferowanej kwocie w postaci dodatkowego załącznika, z wyszczególnieniem kosztu tych prac.Postanowienia ogólne
  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  5. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dniu).
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia, wyłącznie jednej z części ujętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Przedkładając ofertę w zakresie Wykonawcy jest uwzględnienie wszelkich niezbędnych kosztów mających na celu zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
  2. Przedmiot zadania Wykonawca wykona własnym staraniem z zastosowaniem materiałów spełniających obowiązujące normy mające odniesienie w realizacji zadania.
  3. Prowadzenie robót z zachowaniem szczególnej ostrożności w zakresie osób trzecich oraz mienia.
  4. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  5. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.

 Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  3. W ramach sporządzenia oferty Oferent zobowiązany jest wyodrębnić koszty wymiany poszczególnych okien dla pełnego zakresu robót tj. wymiany okien, wymiany parapetów wewnętrznych, obróbki ościeży.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność,
    z napisem: „Oferta – Wymiana okien w budynku pod adresem Sienkiewicza 3/2, 11-600 Węgorzewo”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  9. Oferty nie spełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

Termin składania ofert: do 31 sierpnia 2023 r. (czwartek), godz. 1200

Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Administratora Zasobów Komunalnych Gminy Węgorzewo – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 31 sierpnia 2023 r. (czwartek) do godz. 1200.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

  1. Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35 (pn. – pt., w godz. 700-1500).
  2. Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (pn. – pt., w godz. 700-1500).

Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1,
  2. Projekt umowy – zał. nr 2.
  3. Karta gwarancyjna

Aktualności