Nieruchomości

Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Zamkowa 63 w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 13 kwietnia 2023 r.

CeM- 2023/1573/W1

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, 2337, 2339, z 2023 r. poz. 326.).

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Zamkowa 63 w Węgorzewie” zgodnie z zaleceniami zawartymi w piśmie od WUOZ w Ełku z dnia 28.05.2021 r.

 

II. Opis przedmiotu Zamówienia

  1. Remont elewacji:
    • Skucie luźnych tynków, oczyszczenie elewacji oraz uzupełnienie ubytków z zachowaniem detali architektonicznych. Użyte materiały maja pozwolić na odprowadzenie wilgoci z murów.
    • Pomalowanie elewacji emaliami o stonowanych kolorach i pastelowych odcieniach, które odzwierciedlą dawny charakter obiektu. Wykorzystywane materiały mają zapewnić odprowadzenie wilgoci z muru.
    • Montaż obróbek blacharskich ryzalitów, gzymsów oraz parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brązowym;
    • Remont balkonów polegający na wykonaniu hydroizolacji, posadzki betonowej, okładziny z płytek gresowych oraz wymianie obróbek na blachę powlekaną w kolorze brązowym wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem balustrad;
    • Wymiana okien piwnicznych na nowe na wzór starej w odniesieniu do kształtu, wymiarów, podziałów, materiału, kolorów, elementów ozdobnych itp.
  2. Remont ścian fundamentowych:
    • Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych;
    • Wykonanie opaski budynku: wykonanie pasa o szerokości 20-30cm przy samych ścianach budynku z niewielkim wykopem uformowanym z wyraźnym spadkiem od budynku, grubość warstwy wypełnienia żwirowo-kamiennego średnio 10-20 cm, krawędź wykopu nie powinna być umacniana oraz zabezpieczona krawężnikami czy obrzeżem, należy przewidzieć system rowów, tzw. „jęzorów” odprowadzających wodę – wypełnionych tłuczniem i wychodzących daleko poza obręb murów budynku.
  3. Wymiana pionów kanalizacyjnych wewnątrz budynku na piony z PCV wraz
    z przywróceniem stanu pierwotnego po wykonaniu prac.
  4. Remont klatek schodowych polegający na:
    • zdzieranie farb ścian i sufitów
    • wykonanie gładzi na ścianach i sufitach
    • wykonanie struktury żywicznej w miejscu istniejącej lamperii
    • gruntowanie ścian i sufitów oraz wykonanie malatury farbami emulsyjnymi ścian nad lamperia i sufitów
    • wykonanie malatury olejnej drzwi wewnętrznych (drzwi do piwnicy)
    • pomalowanie farbami olejnymi rur instalacyjnych, poręczy i balustrad lub wymiana nienadających się balustrad na nowe
    • wykonanie okładziny posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami
    • demontaż drewnianych nakładek schodów i wykonanie nowych z płytek gresowych
    • Wymiana na nowe drugich drzwi wejściowych do klatki schodowej – 2 sztuki, drzwi wizualnie odpowiadające istniejącym, z samozamykaczem i stopką.
    • zabezpieczenie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej.

 

Uwaga! Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej oraz zgodna z zaleceniami zawartymi w piśmie od WUOZ w Ełku numer: 4235/2021 z dnia 28.05.2021 r.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na budynku oraz na poszczególnych balkonach w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wybranych przez siebie prac/ zdań.
  7. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego odbioru robót budowlanych i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dni)

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do uzgodnienia z Zamawiającym.

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Zamawiający oczekuje, że cena ofertowa zostanie przedstawiona zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 1.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność z napisem: „Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Zamkowa 63 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  9. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

VI. Termin składania ofert: do 27 kwietnia 2023 (czwartek), godz. 900

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie lub do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się przed wejściem do budynku Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 27 kwietnia 2023 r. (czwartek) do godz. 900.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44 (w godz. 800-1400).
  • Łukasz Siniuk, tel. 87 427 59 33 (w godz. 800-1400).

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Projekt umowy z kartą gwarancyjną – zał. nr 2
  3. Pismo od WUOZ z dnia 28.05.2021 r.

Unieważnienie zapytania

Aktualności