Nieruchomości

Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Zamkowa 63 w Węgorzewie

Węgorzewo, dnia 30 czerwca 2022 r.

CeM- 2021/825/W16

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320 z 2021 r. poz. 1509, 2459).

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Zamkowa 63 w Węgorzewie” zgodnie z zaleceniami zawartymi w piśmie od WUOZ w Ełku z dnia 28.05.2022 r.

 

II. Opis przedmiotu Zamówienia

  1. Remont elewacji:
    • Skucie luźnych tynków, oczyszczenie elewacji oraz uzupełnienie ubytków z zachowaniem detali architektonicznych. Użyte materiały maja pozwolić na odprowadzenie wilgoci z murów.
    • Pomalowanie elewacji emaliami o stonowanych kolorach i pastelowych odcieniach, które odzwierciedlą dawny charakter obiektu. Wykorzystywane materiały mają zapewnić odprowadzenie wilgoci z muru.
    • Montaż obróbek blacharskich ryzalitów, gzymsów oraz parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brązowym;
    • Remont balkonów polegający na wykonaniu hydroizolacji, posadzki betonowej, okładziny z płytek gresowych oraz wymianie obróbek na blachę powlekaną w kolorze brązowym wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem balustrad;
    • Wymiana okien piwnicznych na nowe na wzór starej w odniesieniu do kształtu, wymiarów, podziałów, materiału, kolorów, elementów ozdobnych itp.
  2. Remont ścian fundamentowych:
    • Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych;
    • Wykonanie opaski budynku: wykonanie pasa o szerokości 20-30cm przy samych ścianach budynku z niewielkim wykopem uformowanym z wyraźnym spadkiem od budynku, grubość warstwy wypełnienia żwirowo-kamiennego średnio 10-20 cm, krawędź wykopu nie powinna być umacniana oraz zabezpieczona krawężnikami czy obrzeżem, należy przewidzieć system rowów, tzw. „jęzorów” odprowadzających wodę – wypełnionych tłuczniem i wychodzących daleko poza obręb murów budynku.
  3. Wymiana pionów kanalizacyjnych wewnątrz budynku na piony z PCV wraz z przywróceniem stanu pierwotnego po wykonaniu prac.
  4. Remont klatek schodowych polegający na:
    • zdzieranie farb ścian i sufitów
    • wykonanie gładzi na ścianach i sufitach
    • wykonanie struktury żywicznej w miejscu istniejącej lamperii
    • gruntowanie ścian i sufitów oraz wykonanie malatury farbami emulsyjnymi ścian nad lamperia i sufitów
    • wykonanie malatury olejnej drzwi wewnętrznych (drzwi do piwnicy)
    • pomalowanie farbami olejnymi rur instalacyjnych, poręczy i balustrad lub wymiana nienadających się balustrad na nowe
    • wykonanie okładziny posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami
    • demontaż drewnianych nakładek schodów i wykonanie nowych z płytek gresowych
    • Wymiana na nowe drugich drzwi wejściowych do klatki schodowej – 2 sztuki, drzwi wizualnie odpowiadające istniejącym, z samozamykaczem i stopką.
    • zabezpieczenie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej.

Uwaga! Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej oraz zgodna z zaleceniami zawartymi w piśmie od WUOZ w Ełku numer: 4235/2021
z dnia 28.05.2021 r.

 

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na budynku oraz na poszczególnych balkonach w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wybranych przez siebie prac/ zdań.
  7. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego odbioru robót budowlanych i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dni)

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do uzgodnienia z Zamawiającym.

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Zamawiający oczekuje, że cena ofertowa zostanie przedstawiona zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 1.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Zamkowa 63 w Węgorzewie”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  9. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

VI. Termin składania ofert: do 21 lipca 2022 (czwartek), godz. 900

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie lub do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się przed wejściem do budynku Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 21 lipca 2022 r. (czwartek) do godz. 900.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44 (w godz. 800-1400).
  • Paweł Baraniak, tel. 87 427 59 35 (w godz. 800-1400).

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Projekt umowy z kartą gwarancyjną – zał. nr 2
  3. Pismo od WUOZ z dnia 28.05.2022 r.

Aktualności