Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej
CeM-2023/462/W1
Węgorzewo, dnia 09 lutego 2023 r.
Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie, zapraszają do złożenia oferty cenowej dla zamówienia którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO na wykonanie zamówienia pod nazwą : „Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej”
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: wykonaniu badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letni przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej budynków lub lokali mieszkalnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy Węgorzewo.
Zakres zamówienia:
Część I
- Zamówienie obejmuje wykonanie: 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków Wspólnot Mieszkaniowych w Mieście Węgorzewo poprzez:
- Oględziny instalacji elektrycznej i odgromowej.
- Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie.
- Badanie rezystancji izolacji obwodów.
- Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów.
- Badanie wyłączników różnicowo-prądowych (jeżeli występuje).
- Badanie wyłączników głównych lub ppoż.
Powyższy przegląd należy przeprowadzić w:
- część wspólna budynku – główna tablica rozdzielcza, tablice licznikowe, instalacje klatek schodowych, piwnic, instalacja odgromowa,
- w każdym lokalu mieszkalnym,
- w lokalach użytkowych – jeśli występują.
- przy stwierdzeniu nieprawidłowości w lokalach, na częściach wspólnych należy je usunąć w ramach wykonywanych prac.
- Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej i odgromowej) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane) – wraz z potwierdzeniem wykonania przeglądów w lokalach.
- Termin wykonania usługi – od dnia podpisania umowy do dnia 12.04.2023 r. (dzień zakończenia przeglądów i spisania protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych).
- Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 14 dni po wykonaniu całości zamówienia, dostarczenia kompletnych protokołów oraz wystawieniu i dostarczeniu faktur za wykonane czynności kontrolne.
- Szczegółowe dane do wystawienia faktur zostaną dostarczone Wykonawcy wraz z umową na przeprowadzenie ww. przeglądów.
Część II
- Zamówienie obejmuje wykonanie: 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków Gminy Węgorzewo poprzez:
- Oględziny instalacji elektrycznej i odgromowej.
- Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie.
- Badanie rezystancji izolacji obwodów.
- Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów.
- Badanie wyłączników różnicowo-prądowych (jeżeli występuje).
- Badanie wyłączników głównych lub ppoż.
- Badanie natężania oświetlenia awaryjnego (jeżeli występuje).
Powyższy przegląd należy przeprowadzić w:
- część wspólna budynku (dotyczy tylko całych budynków) – klatki schodowe, piwnice, instalacja odgromowa, instalacja oświetleniowa,
- w każdym lokalu mieszkalnym,
- w lokalach użytkowych – jeśli występują.
- przy stwierdzeniu nieprawidłowości w lokalach, na częściach wspólnych należy je usunąć w ramach wykonywanych prac.
- Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej i odgromowej) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane) – wraz z potwierdzeniem wykonania przeglądów w lokalach.
- Termin wykonania usługi – od dnia podpisania umowy do dnia 29.05.2023 r. (dzień zakończenia przeglądów i spisania protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych).
- Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 14 dni po wykonaniu całości zamówienia, dostarczenia kompletnych protokołów oraz wystawieniu i dostarczeniu faktur za wykonane czynności kontrolne.
- Szczegółowe dane do wystawienia faktur zostaną dostarczone Wykonawcy wraz z umową na przeprowadzenie ww. przeglądów.
Postanowienia ogólne
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
- Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający oczekuje, że oferta zostanie złożona dla dwóch części.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy zarówno na całość lub na wybrane części.
Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
- Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.
- Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia w tym zakresie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające jej przynależność do izby oraz posiadanego wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert.
Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferty na wykonanie przeglądów powinny być umieszczone w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta główna z napisem „Oferta na wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej”.
- Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
- Oferta winna być złożona zgodnie z załączonymi załącznikami tj.:
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy na wykonanie przeglądów budynków.
- Oferta/-y musi/szą być podpisana/-e przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Termin składania ofert: do 17.02.2023 r. (piątek), godz. 1200
Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.
Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie lub skrzynce korespondencyjnej umieszczonej przed wejściem do siedziby Zarządcy Nieruchomości – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 17 lutego 2023 r. (piątek) do godz. 1200.
Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest:
Magdalena Siołkowska, tel. 87 427 59 44,
Paweł Barniak, tel. 87 427 59 35,
Mateusz Rodziewicz, tel. 87 427 59 42,
Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 – zestawienie budynków,
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy,
Załącznik nr 3 – wzór umowy na część I,
Załącznik nr 4 – wzór umowy na część II.