Nieruchomości

Wykonanie prac z branży budowlanej na budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego położonego przy ul. Krzywej 2

Węgorzewo, dn. 05.10.2018 r.

CeM-CeM-2018/3175/W1

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: „Wykonaniu prac z branży budowlanej na budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego położonego
przy ul. Krzywej 2″
, polegających na:

 

II. Zakres zamówienia:

I Wariant

  1. Remont balkonów.
    1. Zbicie płytek gresowych na balkonach.
    2. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej wszystkich płyt balkonowych wraz z wykonaniem nowych posadzek oraz ułożeniem terakoty mrozoodpornej na balkonach (glazura balkonowa jednakowa we wszystkich balkonach po wcześniejszym uzgodnieniu modelu płytki z Prezesem TBS).
    3. Wymiana na nowe obróbek blacharskich balkonów (obróbka blacharska balkonów kolorystycznie zbliżona do istniejącej).
    4. Uzupełnienie ubytków tynków ścian stanowiących konstrukcję balkonów.
    5. Remont dolanej wierzchni płyt balkonowych poprzez, zeskrobanie starych tynków/farby, ponowne tynkowanie oraz pomalowanie.
    6. Remont wnęk balkonowych polegający na oczyszczeniu i odmalowaniu wnęk
    7. Oczyszczenie oraz pomalowanie elementów metalowych balustrad balkonowych farba antykorozyjną.
    8. Miejscowa naprawa ubytków gzymsu (narożnik od strony lokali użytkowych).

 

  1. Remont murków i schodów zewnętrznych
    1. Naprawa murków schodów zewnętrznych
    2. Skucie starego tynku oraz odpadającego betonu
    3. Uzupełnienie ubytków betonowych schodów
    4. Wykonanie nowego tynku schodów
    5. Miejscowa wymiana uszkodzonych płytek schodów zewnętrznych
    6. Miejscowa naprawa zapadniętego bruku schodów zewnętrznych

 

  1. Remont wiatrołapów
    1. Zakotwiczenie ścian wiatrołapów na stryku ściany wiatrołapu ze ścianą budynku wiatrołapu
    2. Uzupełnienie szczelin ścian wiatrołapów
    3. Odnowienie wnętrza wiatrołapów

II Wariant

  1. Wymiana obróbek blacharskich
    1. Wymiana obróbek blacharskich kominów,
    2. Wymiana rynien i ich obróbek (pasa nadrynnowego),
    3. Wymiana rur spustowych.

III. Postanowienia ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
  4. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert wariantowych
    (I Wariant – Remont balkonów , naprawa murków i schodów zewnętrznych, remont wiatrołapów,
    II Wariant – Wymiana obróbek blacharskich).
  5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na budynku, w celu ujęcia w cenie wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wybranych przez siebie prac/ zdań.
  7. Rozliczenie za wykonane prace budowlane, zostanie dokonane na postawie złożonej oferty cenowej, tj. załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
  8. Zapłata za przedmiot zamówienia dokonana będzie na podstawie bezusterkowego odbioru robót budowlanych i faktury dostarczonej przez Wykonawcę (w terminie 14 dni)

IV. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
  2. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od daty protokolarnego przekazania terenu budowy (rozpoczęcie prac możliwe wiosną 2019 roku).

 

V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
  2. Zamawiający oczekuje, że oferowana cena realizacji zadania zawiera wszystkie koszty wykonania z tym związanych prac budowlanych tj. uwzględnia koszty robocizny i innych dodatkowych kosztów i nakładów z kosztami zakupu materiałów i zastosowanego przy zleceniu sprzętu.
  3. Zamawiający oczekuję, że oferowana cena zostanie przedstawiona zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 1.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
  5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  6. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
  8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  9. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: „Wykonanie prac z branży budowlanej na budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego położonego przy ul. Krzywej 2 ”. Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  10. Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

VI. Termin składania ofert: do 30 listopad 2018 r. (piątek), godz. 1100

 

VII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

 

VIII. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy Wspólnot Mieszkaniowych – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4,
11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 30 listopad 2018 r. (piątek) do godz. 1100.

 

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

  • Justyna Piszczatowska, tel. 87 427 59 36 (w godz. 800-1400).
  • Kamila Radzewicz, tel. 87 427 59 39 (w godz. 800-1400).

 

X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Zapytanie ofertowe

Aktualności